וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה קוטלים את סמולוב: "טיפש שהחליט להשוויץ ברגע הכי פחות מתאים"

בנבחרת המארחת מלקקים את הפצעים אחרי ההדחה מול קרואטיה בדו קרב מהנקודה הלבנה ותוקפים את שחקן קרסנודר שהחמיץ את הפנדל הראשון תוך ביצוע פאננקה כושלת. סמולוב: "מרגיש כמו מייקל ג'ורדן"

מערכת וואלה!

נבחרת רוסיה סיימה אמש (שבת) את דרכה במונדיאל לאחר שהפסידה בדו קרב פנדלים 4:3 לנבחרת קרואטיה. עצם ההעפלה לשמונה הגדולות נחשבת להישג ענק עבור החבורה של סטניסלב צ'רצ'סוב ורבים מן השחקנים זוכים כעת למעמד של גיבורים לאומיים. אם כי, דו קרב הפנדלים מול הקרואטים הוליד גם את האנטי גיבור של הרוסים במונדיאל. מדובר בפיודור סמולוב שניגש לבעוט את הפנדל הראשון לזכות רוסיה. הכוכב של קרסנודר ניסה לבצע בעיטת פאננקה כושלת אותה הדף בידו השוער הקרואטי דניאל סובאשיץ'.

הביצוע של סמולוב זכה לביקורות רבות ברוסיה והפך אותו בעיני אוהדים רבים לאשם בהדחה מן המשחקים. כך למשל, שוער העבר רוסלן ניגמטולין המשמש כיום כפרשן צייץ: "אני לא מבין את סמולוב. הוא נכשל בכל המשחקים בטורניר והיהלום שבכתר היה הפנדל המפוקפק הזה ועוד ברגע כזה חשוב". העיתונאי אנדריי מלוסולוב, ששימש כדובר ההתאחדות הרוסית הוסיף ציוץ משלו בו כתב: "אני מקווה שסמולוב גמר עכשיו עם כדורגל לתמיד".

סמולוב עצמו אמר לאחר המשחק: "אחרי המונדיאל הזה אני מאושר וגאה במדינה שלנו. הדבר היחיד שאני רוצה להגיד הוא שאני לא מסיר את האחריות מן הפנדל שלקחתי. מה שיושב לי בראש זה הדברים של מייקל ג'ורדן שאמר שהוא לקח אלפי זריקות עם הבאזר וחלקן הגדול לא נכנסו".

אבל גם הדברים האלו לא הרגיעו את המבקרים. הבלוגר מקסקוב תקף את סמולוב בעקבות התגובה שלו וכתב: "פיודור, אל תכעס עליי. אבל אתה פשוט טיפש. במקום להגיד 'סליחה, טעית', התחלת למלמל משהו על מייקל ג'ורדן. בוא נודה על האמת - החלטת להשוויץ ברגע הכי לא מתאים".

עוד בנושא
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הדרום אמריקאי האחרון: המסע הייחודי של הגיבור הטרגי מריו פרננדס
מונדיאל 2018: אנגליה עלתה לחצי הגמר עם 0:2 מול שבדיה

פיודור סמולוב נבחרת רוסיה. רויטרס
אנטי גיבור. פיודור סמולוב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully