וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף הרסט: "סאות'גייט מגלה מנהיגות דומה לזו של סר אלף ראמזי"

אנגליה ממשיכה לחגוג את ההעפלה לחצי הגמר, אלוף 1966 השווה בין המאמן הנוכחי לזה שהביא גביע. בקהאם וגארי נוויל מגבים את ראחים סטרלינג ודלה עלי יודע: "נראה שכל המדינה מתאחדת סביבנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

אנגליה כולה חיה בחלום בימים אלה. אמש (שבת) העפילה נבחרת שלושת האריות לחצי גמר המונדיאל לראשונה מאז 1990, עם 0:2 על שבדיה שסידר לה מפגש מרתק עם קרואטיה ביום רביעי. כעת, שחקניו של גארת' סאות'גייט רחוקים שני ניצחונות בלבד מגביע עולמי שני בתולדותיהם, לאחר הזכיה הבלתי נשכחת ב-1966, ומדינה שלמה מפנטזת על מה שעשוי לקרות.

סר ג'ף הרסט, מהנבחרת האגדית ההיא, החמיא לסאות'גייט ואמר: "המנהיגות בראש המערכת היא הכרחית. לנו היה מנג'ר נפלא בדמות אלף ראמזי, היתה לו שיטה נהדרת והוא בחר שחקנים שהיו מסוגלים להצליח. ראינו את המנהיגות הזו עם סאות'גייט, הוא מאוד מרשים והביא לאווירה טובה בנבחרת".

גם דלה עלי מודע למה שהוא וחבריו עושים לממלכה. "ראינו את הסרטונים מהבית ונראה שכל המדינה מתאחדת, אנחנו שמחים שיש לנו השפעה שכזו. יהיה קשה מול קרואטיה, אבל נהיה מוכנים. אנחנו בטוחים בעצמנו, אף שיהיה קשה".

עוד בנושא:

מגווייר: "מקווה שנחזיר את התואר הביתה", עלי: "חייבים להאמין"
ארבע אחרונות, ארבע מגמות: על העולות לחצי גמר המונדיאל
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה. רויטרס
ממשיך לסחוט מחמאות. סאות'גייט/רויטרס

אבל לא הכל ורוד באנגליה. במהלך הניצחון על אנגליה ספג ראחים סטרלינג ביקורות רבות ברשתות החברתיות, בין היתר בשל ההחמצות הרבות. "זה מגעיל, ולא מגיע לו על היכולת שהציג", אמר גארי נוויל. גם דיוויד בקהאם הגיב וכתב: "זה לא לעניין, אנחנו בחצי גמר המונדיאל וצריך להלל את כל השחקנים. אנחנו מדינה שמאוחדת סביב הנבחרת".

סטרלינג עצמו התייחס לחצי הגמר ואמר: "נתאושש מהמשחק מול שבדיה, נירגע, נסתכל הלאה ונתכונן לדבר הבא. אני רוצה להודות על כל התמיכה, זה חלום".

אריק דייר מאמין שאנגליה עוד יכולה להשתפר: "התפתחנו פה היטב, גילינו רמה גבוהה ויש לנו את הגישה הנכונה מתחילת הטורניר, אבל האיכות שלנו תמיד יכולה להשתפר. אני מאמין שביכולתנו להשתפר עוד הרבה וננסה לעשות את זה".

עוד באותו נושא

מגווייר: "מקווה שנחזיר את התואר הביתה", עלי: "חייבים להאמין"

לכתבה המלאה
ראחים סטרלינג נבחרת אנגליה אחרי שהחמיץ מול שבדיה. רויטרס
אגדות העבר מגבים אותו. סטרלינג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully