וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אלפים חגגו עם רוסיה את ההצלחה במונדיאל: "עשינו היסטוריה"

כ-30 אלף אוהדים של הנבחרת הגיעו להודות לשחקנים. צ'רצ'סוב: "בקטאר נהיה יותר טובים". סמולוב: "לרוסים יש נשמה יותר גדולה משל כולם", דזיובה: "הראינו שרוסיה היא מעצמת כדורגל"

AP

פחות מ-24 שעות אחרי ההדחה הכואבת מול קרואטיה בתום דו קרב פנדלים, התאספו היום (ראשון) עשרות אלפי רוסים במוסקבה כדי להודות לשחקני הנבחרת על הקמפיין המוצלח במונדיאל 2018. "הגענו כדי לתמוך בנבחרת כי אנחנו חושבים שהיא לא הפסידה", אמרה האוהדת כריסטינה לאדיגינה, "ניצחנו. הדבר הכי חשוב שהם ניצחנו בשבילנו, בשביל כל המדינה. והם גם זכו במקום בלב של כולנו".

עוד בנושא:
רוסיה הודחה מהמונדיאל אחרי דו קרב פנדלים מול קרואטיה
ברוסיה קטלו את סמולוב על הפנדל השחצני

השחקנים והמאמן סטניסלב צ'רצ'סוב עלו לבמה לקריאות קצובות של "תודה לכם" ו"כל הכבוד" מצד הקהל. השחקנים אחזו בדגל רוסיה עליו נכתב: "אנחנו משחקים בשבילכם". השוער והקפטן איגור אקינפייב דיבר על הבמה ואמר: "שיחקנו עם הנשמה והלב שלנו, תודה רבה לכולכם. השחקנים האלה עשו היסטוריה ואתם הכי טובים שיש. חברים יקרים, אני רוצה להגיד לכם שאנחנו מאושרים שיש לנו אוהדים כמוכם". המאמן הגאה סטניסלב צ'רצ'סוב אמר: "ברור שרצינו להגיע רחוק יותר, אבל לצערי לא הצלחנו לעשות את זה. בעוד ארבע שנים בקטאר נהיה אפילו טובים יותר, אבל לא נוכל לעמוד במשימה הזו בלעדיכם, אתם צריכים להגיע איתנו לקטאר".

סטניסלב צ'רצ'סוב מאמן נבחרת רוסיה. רויטרס
צ'רצ'סוב הנרגש מודה לאוהדים/רויטרס

ארטיום דזיובה אמר: "זה כבוד גדול בשבילנו להיות כאן, אנחנו משחקים עם תשוקה עבור המדינה שלנו. הוכחנו שרוסיה היא מעצמת כדורגל, תודה רבה לכולכם". פיודור סמולוב, שהחמיץ את הפנדל הראשון בדו קרב מול קרואטיה, אמר: "אתמול והיום הייתי כועס מאוד עליי אם הייתי במקום שלכם, תודה לכולכם על התמיכה, אני שמח מאוד לראות כל כך הרבה אנשים כאן. אני מאושר במיוחד להיות אזרח רוסיה. לאנשים ברוסיה יש נשמה כמו שלאף אחד בעולם אין".

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הודיע כי הזמין את שחקני הנבחרת ואת צ'רצ'סוב לקרמלין. "פוטין התקשר לצ'רצ'סוב ביום שבת כדי לאחל לו בהצלחה לפני רבע הגמר", אמר דובר הקרמלין דימיטרי פסקוב, "הם שוחחו שוב אחרי המשחק ופוטין שיבח את הנבחרת על ההופעה היפה ומלאת הרצון שלהם במשחק ההיסטורי מול קרואטיה. הנשיא הזמין את מאמן הקבוצה והשחקנים לפגישה שתוקדש לתוצאה של גביע העולם ולמורשת שהטורניר יותיר אחריו ברוסיה".

קשר העבר סרגיי סמאק, שיאמן מהעונה הקרובה את זניט סנט פטרסבורג, אמר: "אני חושב שההופעה של הנבחרת במונדיאל הייתה מצוינת למרות ההדחה. ברור שדו קרב פנדלים זה תמיד עניין של מזל ולהפסיד בפנדלים זה כואב מאוד. אני מבין כמה שזה בטח קשה לשחקנים ולצוות המקצועי להפסיד כך. אבל כולם מבינים שזו נבחרת שאנחנו יכולים להיות גאים בה, זה טורניר מצוין מבחינתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איגור אקינפייב שוער נבחרת רוסיה. רויטרס
"שיחקנו עם הנשמה והלב שלנו, תודה רבה לכולכם". אקינפייב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully