וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'גייט ואנגליה ממשיכים לפנטז: "אם נזכה, זה יהיה יותר גדול מ-1966"

במחנה האנגלי מיישרים קו עם הקולות בממלכה ולא חושבים על דבר פרט לזכייה שנייה במונדיאל. המאמן: "אני כבר מדמיין את קבלת הפנים שתחכה לנו בלונדון". ג'ורדן הנדרסון צפוי להיות כשיר

עריכת וידאו: מתן חדד

בין אם תעפיל לגמר או לא, בין אם תעשה את הבלתי ייאמן ותזכה בגביע ובין אם לאו - נדמה שנבחרת אנגליה הנוכחית כבר הפכה לקונצנזוס בממלכה. ועכשיו, עם מקום בחצי הגמר לראשונה מאז 1990 ופנטזיות על הנפת הגביע לראשונה מאז 1966, נדמה שכוכבי הנבחרת יכולים להפוך בקרוב מאוד לאגדות של ממש.

לקראת המשחק מול קרואטיה בחצי הגמר (רביעי, 21:00, כאן11) גם גארת' סאות'גייט שזוכה לתמיכה גורפת מרשה לעצמו לחלום. "דיברתי עם השחקנים ממש בקצרה על הנבחרת ההיא, של 1966, שהפכה את כולנו למאושרים. סיפרתי להם איך הם התקבלו בהערצה והפכו לאלילים עד סוף הקריירה, בלי קשר להישגים שלהם בקבוצות", סיפר סאות'גייט.

המאמן סמוך ובטוח ש"בעידן הנוכחי של הרשתות החברתיות, ברור שזה יכול להיות אפילו גדול יותר. קבלת הפנים שנקבל בלונדון, אם נזכה....זה יהיה מטורף לחלוטין".

עוד בנושא

ג'ף הרסט: "סאות'גייט מגלה מנהיגות דומה לזו של סר אלף ראמזי"
זלטקו דאליץ': "עצרנו את מסי ואריקסן, ננסה לעצור גם את קיין"
צ'אדלי: "אחרי שניצחת את ברזיל, כבר לא צריך לפחד מאף אחת"

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה חוגג. רויטרס
חובים בגדול. סאות'גייט/רויטרס

החדשות הטובות עבור סאות'גייט הן שהפציעה של ג'ורדן הנדרסון, שבגינה הוחלף במהלך רבע הגמר מול שבדיה, כבר פחות מטרידה. במחנה האנגלי העריכו שקשר ליברפול יהיה כשיר לחלוטין לחצי הגמר. "הרגשתי כאבים ב-20 הדקות האחרונות של המשחק מול שבדיה, אבל עכשיו זה כבר לא מרגיש כל כך רע, ואני מקווה שאהיה בסדר", אמר השוער.

גם ג'ורדן פיקפורד שנפצע באגודל יהיה כשיר לחלוטין, כמובן, אם כי הוא צפוי לעלות למשחק עם חבישה ביד שמאל. בנוסף, גם ג'יימי וארדי שסבל מפציעה קלה במפשעה מקבל בימים האחרונים משככי כאבים ואמו להיות כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully