וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא של נבחרת קולומביה מודה: "שיקרנו בנוגע למצבו של חאמס"

ד"ר קרלוס אוז'ואה הסביר: "חאמס סבל מכאבים לפני המונדיאל והם התגברו אחרי המשחק נגד סנגל. ידענו כל הזמן שהוא לא ישחק נגד אנגליה, אבל היינו חייבים לשמור על עמימות"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים

ראש הצוות הרפואי של נבחרת קולומביה, ד"ר קרלוס אוז'ואה, הודה שבמחנה של הקפטרוס ידעו מראש שחאמס רודריגס לא יוכל לשחק נגד אנגליה בשמינית גמר המונדיאל, אבל שלא הייתה ברירה אלא להטעות את התקשורת.

חאמס הגיע למונדיאל פצוע ונכנס כמחליף בהפסד ליפן. הוא החלים והשלים 90 דקות ב-0:3 הנהדר על פולין, אבל נפצע שוב נגד סנגל ונטש את המגרש אחרי כחצי שעה. בשמינית הגמר נגד אנגליה הוא אפילו לא ישב על הספסל. למרות זאת, לכל אורך הטורניר ובמיוחד לפני המשחק נגד האנגלים, בקולומביה שידרו שמצבו טוב בהרבה מאשר במציאות.

"טיפלנו בפציעה של חאמס במשך זמן רב, מאז מחנה האימון", סיפר אוז'ואה, "כל הזמן עקבנו אחריה. הוא הגיע עם כאבים בשתי הרגליים ואחרי המשחק נגד מצרים באיטליה, העומס על רגל שמאל גבר. טיפלנו בו והתגובה הייתה טובה. במשחק נגד סנגל פתאום הופיעו סימפטומים דומים ברגל ימין. טיפלנו בכראבי השרירים כדי להפחית את הכאבים".

הד"ר הוסיף: "למרות שעברו ארבעה ימים מאז המשחק נגד סנגל, הכאבים של חאמס לא פחתו. אבל לפני שמינית הגמר נגד אנגליה שמרנו על עמימות - זו המדיניות של הצוות הרפואי של הנבחרת - לא לתת יותר מדי מידע. נתנו לתקשורת להבין שאולי הוא ישחק, למרות שידענו שזה לא יקרה. זה חלק מהמשחק".

עוד בנושא:

"אנגולו קאנטה הוא הלב של נבחרת צרפת"
נבחרת אנגליה וגארת' סאות'גייט ממשיכים לחלום
צ'אדלי ובלגיה כבר לא מפחדים מאף יריבה

שחקן נבחרת קולומביה חאמס רודריגס. רויטרס
חאמס רגע לפני החילוף במשחק נגד סנגל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully