וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי בעין הסערה, עמנואל פטי: "הוא בוגד? די עם הבולשיט"

האוהדים לא יודעים כיצד להתייחס למפגש הפיקנטי, קומיקאי בלגי יצר מהומה עם פוסט חריף בנושא וגם ביזה את ההמנון הצרפתי. וגם: הסיבה המוזרה שבצרפת משוכנעים שיהיו בגמר מול קרואטיה

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

שעות ספורות לפני חצי גמר המונדיאל מול נבחרת בלגיה, בצרפת ההתרגשות מגיעה לשיאים חדשים והאוהדים מרשים לעצמם לחלום על העפלה לגמר שלישי בהיסטוריה. כמובן שאחת הזוויות הכי פיקנטיות ומסקרנות לקראת מפגש הענקיות היא נוכחותו של תיירי הנרי, אגדת כדורגל צרפתית וכיום עוזר מאמן הבלגים. דמותו של הנרי מעוררת מחלוקת בין בלגיה לצרפת בימים האחרונים. אחרי ששדר המשחק בין בלגיה לברזיל בצרפת טען שהבלגים העפילו לחצי הגמר רק בזכותו של עוזר המאמן ושחקן העבר האגדי של הטריקולור, בלגים רבים זעמו והקומיקאי הבלגי המפורסם ז'רום דה וארזי כתב סטטוס חריף בנושא, שמיד הפך לוויראלי וזכה לאלפי תגובות גזעניות נגד צרפת.

עוד בנושא

בלגיה בטירוף לקראת צרפת, כוכבי 86 משוכנעים: "הפעם נלך עד הסוף"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

דה וארזי לא הסתפק בסערה הזו, ודאג לייצר אחת נוספת, כאשר העלה סרטון שמבזה את ההמנון הצרפתי.

עוד באותו נושא

מי מפחד מסטפן גיבארש? על ההחלטה המכריעה של נבחרת צרפת

לכתבה המלאה

צרפתים רבים מתקשים לקבל את העובדה שהנרי ייאבק מולם על כרטיס לגמר, ואחרי שדידייה דשאן כינה אותו "אויב" האוהדים החלו לכנות אותו בכינויים לא נעימים כאלה ואחרים. מי שיצא להגנתו הוא חברו לנבחרת ולארסנל בעבר, עמנואל פטי, שאמר ברדיו בצרפת: "הנרי הוא בוגד? חייבים להפסיק עם הבולשיט הזה".

שתי תמונות מעברו של הנרי מציפות את הרשתות החברציות, מאז נודע על המפגש של עם צרפת: בראשונה הוא חוגג את הזכייה בגביע העולם ב-1998 יחד עם הקפטן שלו אז, דשאן, אותו יפגוש מולו על הקווים הערב. התמונה השנייה היא של הנרי כשחקן באימון הנבחרת יחד עם ילד אלמוני, שכיום מככב במדי הטריקולור: קיליאן אמבפה.

גם אביו של הנרי הוסיף אש למדורה הזו, כאשר עלה לשידור ישיר בעמוד הפייסבוק שלו ולגלג לצרפתים. "איזו נבחרת הבקיעה הכי הרבה שערים במונדיאל? לא צרפת", אמר טוני הנרי, "דשאן עומד לפגוש את הנבחרת הזו. כשלוקאקו מסתכל על הנרי הוא רואה את המשיח, את הלורד ישו".

רוצים עוד מחלוקות? תחנת רדיו בבלגיה פרסמה כתבה על "חמש סיבות שבגללן אנחנו לא מסתדרים עם הצרפתים". מה שבטוח - האווירה לקראת המשחק חמה מאוד.

בצרפת שמו לב ביממה האחרונה כי מאז הגמר של מונדיאל 1982, בכל גמר היה לפחות נציג אחד מאינטר ולפחות נציג אחד מבאיירן מינכן. כעת, הצרפתים בטוחים שהם בגמר כי בקרב ארבע הנבחרות שעלו לחצי יש רק שני שחקני אינטר (פרישיץ', ברוזוביץ') ושניהם משחקים בקרואטיה ורק שחקן אחד מבאיירן (טוליסו) שמשחק בצרפת. המשמעות הברורה: צרפת תפגוש בגמר את קרואטיה, לאנגליה ולרוסיה אין סיכוי.

וניפרד עם גולאסו, שכבש ז'אן-פייר פאפן במשחק ידידות בין הנבחרות ב-1992 (3:3). תהנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully