וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור שוקר: "הייתי נותן ללוקה מודריץ' שלושה קולות לכדור הזהב"

האיש שהוביל את קרואטיה לחצי הגמר ב-1998 פירגן לכוכב שהחזיר אותה לשם. השוער סובאשיץ': "בואו נגרום לסיפור הזה להימשך". צפו במריו מנדז'וקיץ' עומד בהצלחה בין הקורות באימון

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

כשחושבים על נבחרת קרואטיה השמות הראשונים שעולים לראש הם של הכוכבים הגדולים: לוקה מודריץ', איבן ראקיטיץ' ומריו מנדז'וקיץ', אבל אין ספק שיש אדם נוסף שצריך לקבל הרבה מאוד קרדיט על ההגעה לחצי הגמר - השוער דניאל סובאשיץ'. האיש שעומד בין קורותיה של מונאקו סיפק הצלות גדולות בקרבות הפנדלים בשמינית הגמר מול דנמרק וברבע נגד רוסיה, למרות שלמפגש עם הרוסים הגיע עם פציעה ושיחק עם כאבים רבים.

עוד בנושא

נפתחה עצומה להקמת פסל בדמות סאות'גייט: "אנחנו גאים בו מאוד"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

"התחלתי להתחמם לפני המשחק והרגשתי כאבים בשריר", אמר סובאשיץ', "קיבלתי מסאז' וראיתי שאני יכול לשחק. בהמשך, הרגשתי שוב את הכאבים אבל לא רציתי לוותר. ידעתי שהמאמן רוצה לשמור על חילוף. במהלך ההפסקה קיבלתי עוד עיסוי והמשכתי כמו חדש. הייתה עונה ארוכה, אבל משחקים בחצי גמר מונדיאל פעם אחת בחיים אז זה לא הזמן לוותר. בואו נגרום לסיפור הזה להימשך".

ונחזור למודריץ', ששזכה למחמאות קבות מדאבור שוקר, מך שערי מונדיאל 1998 והכוכב הכי גדול בהעפלה הקודמת של קרואטיה לחצי הגמר. "הייתי מצביע לו שלוש פעמים לכדור הזהב אם הייתי יכול", אמר חלוץ העבר על כוכב ההווה.

אגב, אם מסיבה כלשהי הקרואטים יצטרכו להסתדר ללא סובאשיץ' מל אנגליה, יכול להיות שיש להם תחליף ראוי כבר בסגל - מנדז'וקיץ'. צפו בו מספק הצלה נפלאה באימון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully