וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה "גאה ושבורה" מההפסד: "הרימו את הראש, מצדיעים לכם"

למרות ההפסד בחצי הגמר, אוהדי ועיתוני אנגליה הודו לנבחרת על טורניר סנסציוני. הנסיך וויליאם שלח מסר מעודד, קיין סיכם: "עשינו התקדמות ענקית". סאות'גייט: "היינו כל כך קרובים"

רויטרס

בווידאו: אנגליה חוגגת אחרי השער של קירן טריפייר

עוד ערב של שברון לב בממלכה. אנגליה כבר הרגישה שהנה זה חוזר הביתה, כשעלתה ליתרון מוקדם מול קרואטיה בחצי הגמר, אבל בסופו של דבר הפסידה 2:1 לקרואטיה, ומודחת מהטורניר. טריפייר כבש בכדור חופשי נהדר לאנגלים כבר בדקה ה-5 והקפיץ את הממלכה, פרישיץ' העניק לקרואטים שוויון מוצדק (68), ומנדז'וקיץ' הפך בדקה ה-109, ושלח את נבחרתו למפגש מול צרפת ביום ראשון הקרוב.

עם זאת, הפעם האוהדים האנגלים והתקשורת האנגלית לא נהגו בנוקשות בנבחרת, שבימים האחרונים הביאה הרבה כבוד ושמחה לממלכה. "הבאתם לנו גאווה", "אנחנו מצדיעים לכם", "הרימו את ראשיכם אל על", היו חלק מהכותרות. גם אוהדי אנגליה שהיו באצטדיון לוז'ניקי במוסקבה עודדו במשך דקות ארוכות את השחקנים ושרו להם שירי עידוד בניסיון להודות להם על טורניר מוצלח.

עוד בנושא
שברון לב בהארכה: קרואטיה גברה 1:2 על אנגליה ועלתה לגמר
אחרי הניצחון של קרואטיה: צפו בחגיגות הענק בזאגרב
כצפוי: הרשת לועגת לאנגליה אחרי ההדחה

עיתוני אנגליה אחרי ההפסד לקרואטיה. צילום מסך
עיתוני אנגליה הודו לנבחרת/צילום מסך
נבחרת אנגליה אחרי ההפסד בחצי הגמר. רויטרס
קיבלו אהבה מהיציעים. שחקני אנגליה/רויטרס

חלוץ אנגליה הארי קיין, שעשוי לסיים את הטורניר כמלך השערים אבל הציג יכולת מאכזבת בחצי הגמר, אמר: "זו הייתה ריצה נהדרת אבל כואב מאוד להפסיד, ממש כואב. רצינו להמשיך הלאה ולזכות בטורניר וחשבנו שיש לנו מספיק יכולת כדי להמשיך הלאה, אבל זה לא נועד לקרות. במשחקים גדולים, הדברים הקטנים עושים את ההבדל ולהם היה כדור שהלך לכיוון שלהם לקראת הסיום והוא בעט אותו פנימה. שיחקנו טוב בהתחלה ובתוספת הזמן, אבל פספסנו כמה מצבים כדי להרוג אותם. יש הרבה דברים חיוביים לקחת מהטורניר הזה. זו התקדמות ענקית לעומת מה שעשינו לפני שנתיים ביורו".

המאמן גארת' סאות'גייט החמיא לשחקניו על המשחק, ועל הטורניר כולו: "לקראת הסיום חלק מהשחקנים כבר לא יכלו לעמוד על הרגליים ונותרנו בעשרה שחקנים. התגובות מהקהל בסיום רק ממחישות את כל מה שהשחקנים האלה נתנו. עשינו דרך ארוכה ומדהימה בזמן כל כך קצר. הגענו הרבה יותר רחוק ממה שציפינו. הערב לא ממש היינו שם, אבל הנבחרת תצא מזה חזקה יותר. ייצאו מזה דברים חיוביים, אבל הלילה זה יכאב. היינו כל כך קרובים למשהו שאי אפשר היה לדמיין בתחילת הטורניר. נתנו על המגרש את כל מה שהיה לנו. נסתכל על המשחק ועל ההחמצות ועל השערים שספגנו, אבל אני לא חושב שיכולנו לתת יותר ב-7-6 השבועות האחרונים.

"ידענו לפני כן שהנבחרת שהבאנו לכאן היא הכי פחות מנוסה בטורניר, והדרך היחידה לצבור ניסיון היא דרך משחקים. ללוקה מודריץ' ואיבו ראקיטיץ' יש כבר הרבה ניסיון במשחקים גדולים. אבל אני גאה מאוד בדרך שבה השחקנים שלי שיחקו, ולפי התגובה של הקהל בסיום, האוהדים מרגישים אותו דבר".

הנסיך וויליאם צייץ מחשבון הטוויטר הרשמי של הממלכה: "אני יודע כמה מאוכזבת מרגישה עכשיו אנגליה, אבל אני לא יכול להיות גאה יותר בנבחרת הזאת. אתם צריכים לזקוף את ראשכם. היה לכם גביע עולמי מדהים, עשיתם היסטוריה, והענקתם לאוהדים תקווה ומשהו להאמין בו. אנחנו יודעים שמצפה לנו עוד מהנבחרת הזאת".

אוהד נבחרת אנגליה. רויטרס
עצב מהול בגאווה/רויטרס
הארי קיין נבחרת אנגליה. רויטרס
אכזב בחצי הגמר. קיין/רויטרס
פח בעיר ברייטון עם כיתוב לכבוד נבחרת אנגליה: איטס קאמינג הום, it's coming home. רויטרס
התמונה שאומרת הכל/רויטרס

אוהדי אנגליה מראים אהבה

הנסיך וויליאם גאה

ראש הממשלה לשעבר דייויד קמרון תומך

ויין רוני אוהב

אלן שירר גאה

ברשת לועגים

בין קרואטיה ללונדון

תמיד מצחיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully