וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארגנטינה: מסי דרש לייבש את לו סלסו לאחר שהפסיד לו בכדורגל-טניס

ב"קלארין" חשפו שתי תקריות שמלמדות על הכוח שהיה לפרעוש בנבחרת. מסי דרש גם את ספסול פאסיו, וזעם כשעוזר המאמן נגע בכתפו בתקופת ההכנה. מראדונה מגבה: "צריך לעזור לו"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:אורן אלבלק

עוד ועוד פרטים נחשפים על הכישלון הגדול של נבחרת ארגנטינה במונדיאל 2018 בפרט, ועל הכוח שיש לליאונל מסי בנבחרת בפרט. ב"קלארין" ציינו היום (שישי) שתי תקריות שהתרחשו בשנה האחרונה, ואולי יכולות ללמד על דבר או שניים על ההתנהלות בשורות האלביסלסטה.

על פי התקשורת הארגנטינאית, הראשונה התרחשה במנצ'סטר, לפני משחק הכנה מול איטליה וצרפת. במהלך אחד האימונים, ניגש אחד מעוזריו של חורחה סמפאולי לפרעוש ואמר לו דבר מה שעה שנגע בכתפו של כוכב ברצלונה. על פי קלארין, "מסי כעס הרבה יותר מהמחווה הפיזית מאשר ממילותיו של העוזר, ודרש מספאולי דבר כזה לא יקרה בעתיד".

התקרית השנייה היתה קשורה בסגל השחקנים. מתברר כי מסי ביקש מספאולי שלא ירכיב את פדריקו פאסיו ואת ג'יובאני לו סלסו, וכך קרה: הראשון שיחק מחצית אחת בשמינית הגמר מול צרפת, השני לא קיבל ולו דקה. אלא שבנוגע ללו סלסו, הסיבות לייבוש מוזרות הרבה יותר. על פי "קלארין", הקשר של פריס סן ז'רמן ניצח את מסי במשחק כדורגל-טניס, הביך את הפרעוש, ובכך איבד ממנייתיו בנבחרת. עם זאת, גורם מקורב לשחקן דאג להכחיש את הדיווח.

עוד בנושא
נסטור פיטאנה נבחר לשפוט את גמר המונדיאל בין צרפת וקרואטיה
הביקורות על אמבפה גוברות, מונייה: "נראה שמישהו משפיע עליו לרעה"
גיבורים לא מתחלפים: ההתעלות ההירואית של קרואטיה הצעידה אותה לגמר

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. רויטרס
שליטה אבסולוטית בנבחרת. מסי/רויטרס

דייגו מראדונה, שניפק בחודש האחרון מופעי ראווה ביציעים ברוסיה, מסרב לרדת מהכותרות. כעת שחרר מספר 10 האגדי הודעת תמיכה בליאונל מסי, השוקל בימים אלו את דרכו בנבחרת ארגנטינה לנוכח המפלה במונדיאל.

"אי אפשר להפיל את כל הבעיות של הנבחרת על הגב של מסי", הכריז מראדונה והמשיך: "מצפים ממסי שיכבוש, ימסור את הכדור ולאחר מכן גם יחלץ אותו משחקני היריבה. אנחנו חייבים לבנות נבחרת שתעזור לו להביא לידי ביטוי את האיכויות שלו".

מראדונה הוסיף: "הבעיות של מסי התחילו כשהוא רצה למסור את הכדור לשחקנים כמו אנסו פרס ולוקאס ביגליה. הוא מסר להם אותו וגם ציפה לקבל אותו חזרה. עם שחקנים כאלו לא נגיע רחוק. אבל הם לא מסרו כמו שצריך ומסי לא קיבל את הכדור במקום שבו הוא היה צריך להגיע אליו. צריך להגיד את האמת, יש לנו בעיה של איכות בנבחרת. אנחנו צריכים לבנות נבחרת לאומית משחקנים שבאמת יודעים לשחק כדורגל".

בנוגע לאפשרות שהתנהלות לקויה של הדרג הניהולי פוגעת באיכות המשחק אמר מראדונה: "פגשתי ברוסיה את דאבור שוקר שאיתו שיחקנו יחד בסבילה. מערכת היחסים שלו עם חלק מהשחקנים היא ברברית לחלוטין ויחד עם זאת קרואטיה הגיעה לגמר. הכול מתחיל ונגמר באיכות של השחקנים".

עוד באותו נושא

טראש טוק: זוג התגרש, כי האישה לא הפסיקה לרדת על מסי

לכתבה המלאה
שחקן העבר של נבחרת ארגנטינה דייגו מראדונה. רויטרס
לא סופר את הדרג הניהולי. מראדונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully