וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשחקני צרפת רואים "פאודה", גריזמן עונה לקורטואה על הביקורות

הסדרה הישראלית מככבת במטוס של הטריקולור. הכוכב הגיב לשוער הבלגי שאמר שהצרפתים משחקים "אנטי כדורגל". קיליאן אמבפה נקטל על ידי תומא מונייה: "מישהו משפיע עליו לרעה"

רויטרס

מרבית הכוכבים של הכדורגל העולמי כבר הודחו מהמונדיאל מזמן, וכעת זו ללא ספק שעתו הגדולה של קיליאן אמבפה. גם כשהוא לא כובש או מבשל, היהלום בן ה-19 של נבחרת צרפת עושה שמות בהגנות בעזרת מהירות מסחררת ודריבל מרשים. ביום ראשון (18:00, כאן11) הוא יעמוד בפני מבחן גדול בגמר מול קרואטיה, גם בגלל גודל המעמד וגם משום שהביקורות כלפיו הולכות וגוברות.

אמש (חמישי) חברו לקבוצה תומא מונייה, שראה את אמבפה וצרפת מדיחים את בלגיה שלו בחצי הגמר מהיציע, קטל את התנהלותו במהלך המשחק, ביקר את בזבוזי הזמן המופרזים שלו והגדיר אותו כ"שחקן קולנוע".

"בפריס סן ז'רמן לא נתקלתי בהתנהגות כזאת שלו. מעולם הוא לא בזבז זמן ככה בסיומות של משחקים", אמר מונייה. "אני משוכנע שמישהו הורה לו להתנהל ככה. ואחרי שראיתי את זה, כל מה שאני יכול לומר זה שקיליאן הוא כישרון על, ושאני מקווה מאוד שאף אחד לא משפיע עליו לרעה".

אבל עם כל הכבוד למונייה, מי שנכנס חזק בצרפתים אחרי ה-0:1 בחצי הגמר מול הבלגים היה, שוער הבלגים טיבו קורטואה שכינה את הכדורגל של הצרפתים "אנטי כדורגל". היום אנטואן גריזמן לא נשאר חייב והשיב לקורטואה במסיבת עיתונאים של הצרפתים: "האם טיבו חושב שצ'לסי משחקת כדורגל כמו של ברצלונה? לא אכפת לי איך, אני רוצה כוכב נוסף על החולצה הזו, זה הכל".

עוד בנושא

נסטור פיטאנה נבחר לשפוט את גמר המונדיאל בין צרפת וקרואטיה
דאליץ': "האנגלים לא כיבדו אותנו, חוללנו פלאים עם לב ותשוקה"
"מודריץ' מעצב את נבחרת קרואטיה, אולי גם את המונדיאל כולו"

מסתבר ש"פאודה" פופולרית מאוד בנבחרת צרפת. תריצו ל-2:24

מונייה הוסיף ואמר ששחקנים אגדיים שאמבפה סוחט השוואות אליהם כמו רונאלדו הברזילאי וזינדין זידאן "מעולם לא התנהלו בצורה כזאת".

"שניהם הפכו לאגדות בריאל מדריד בגלל שהם שיחקו בגאווה ותשוקה. המטרה שלהם לא הייתה להתנהג כמו שחקן בסינמה. תמיד כיבדו אותם גם בזכות היכולות שלהם ככדורגלנים, אבל גם בזכות הגישה שלהם. אני בטוח שיום יבוא וקיליאן יבין את שכדי להפוך לאגדה צריך לשמור גם על גישה נכונה".

למרות הביקורות, המנייה של אמבפה ממשיכה לנסוק. על מידת הפופולריות שלו מאז ההצטיינות ברוסיה אפשר ללמוד מסקר הגולשים של "מארקה" הספרדי, שביקש מאוהדי ריאל מדריד לבחור בשחקן שהם הכי משתוקקים לראות בסנטיאגו ברנבאו. באופן מפתיע אמבפה זכה ליותר מ-40 אחוז מהקולות והשאיר הרחק מאחור את אדן הזאר (15%) וחברו לקבוצה ניימאר (14%), שנחשב לעת עתה למועמד המוביל להצטרף לריאל ולהיכנס לנעליים הגדולות של כריסטיאנו רונאלדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
במדריד מעדיפים את אמבפה על פניו. ניימאר/רויטרס

גם בצרפת אמבפה זוכה כמובן לתמיכה גורפת. פול פוגבה הילל אמש את הכוכב העולה וטען ש"בתעודת הזהות כתוב שהוא בן 19, אבל על כר הדשא אי אפשר לזהות את זה בכלל. הוא מבין הרבה מאוד דברים שאני לא הבנתי בגילו, וזה עוזר לו להצטיין".

פוגבה הוסיף: "מה שאני אוהב אצל קיליאן זה שהוא לא מפחד להציב מטרות גבוהות. הוא אומר שהוא רוצה לזכות בתארים ולא מעמיד פנים שלא. הוא עושה הכל כדי להשיג את המטרה. הוא עוד הולך ללמוד לא מעט, עוד הולך להתבגר ולצבור נסיון. אבל בהרבה מובנים הוא כבר יותר מבוגר ממה שהוא באמת".

מי שסופג ביקורות על היכולת שלו על כר הדשא הוא חברו של אמבפה לנבחרת, אוליבייה ז'ירו. חלוצה של צ'לסי עדיין לא מצא את הרשת בטורניר הזה וב-13 בעיטות שלו לשער עד כה הוא אפילו לא מצא את המסגרת. רק מול בלגיה בחצי הגמר הוא בעט שש פעמים לשער ולא מצא את המסגרת. למרות זאת, ז'ירו דווקא מרוצה מהיכולת שלו ואמר בהתייחס לאי כיבוש השערים: "חסרה לי יעילות, מזל ומשהו כדי לכבוש (נגד בלגיה), אבל מקווה שאעשה זאת בגמר. אני חושב שיש לי מונדיאל טוב. יש לי שלושה בישולים ומקווה שאכבוש בגמר אבל גם אם לא אכבוש ונזכה זה בסדר".

יורגן קלינסמן היה אחד מאלו שביקרו את ז'ירו כשאמר: "הוא תמיד צעד מאחור, אני לא משוכנע שהוא בטוח בעצמו כרגע שהוא יכול לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully