וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר: "מגיע לי לזכות בכדור הזהב". סאותג'ייט: "בלגיה טובה מאיתנו"

הכוכב הבלגי על אחרי הזכייה במקום השלישי: "הייתי בוחר בעצמי, אבל אני מניח שיזכה שחקן שמופיע בגמר". הארי קיין: "לא רוצים לחכות עוד 20 שנה כדי להגיע שוב לחצי הגמר"

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

נבחרת בלגיה סיימה הערב (שבת) את מונדיאל 2018 במקום השלישי אחרי 0:2 על אנגליה. זה היה הניצחון השני של השדים האדומים על האנגלים בטורניר, אחרי 0:1 בשלב הבתים. למרות ההפסד הכואב לצרפת בחצי הגמר, החבורה של רוברטו מרטינס סיימה מונדיאל מרשים עם המיקום הכי גבוה של בלגיה אי פעם.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
השופט נסטור פיטאנה: "לשמוע שאני אשפוט את הגמר - כמו לגלות שאהיה אבא"
איבן ראקיטיץ' הבטיח: "אם ננצח את צרפת, אעשה קעקוע על המצח"
צפו בשחקני צרפת רואים "פאודה", גריזמן עונה לקורטואה על הביקורות

שחקן נבחרת אנגליה הארי קיין. רויטרס
"צריכים להשתפר ולהתקדם". קיין/רויטרס

התגובות

מאמן בלגיה, רוברטו מרטינס: "זה המקום הכי גבוה בהיסטוריה של בלגיה. מגיע לשחקנים, הם רצו לגרום למדינה שלהם גאווה. היו לנו 10 כובשים שונים בטורניר וזו השוואת שיא - הנבחרת הזו שברה שיאים בדרך הנכונה".

אדן הזאר נשאל על תואר "כדור הזהב" (השחקן המצטיין של הטורניר) והשיב: "הייתי מעניק אותו לעצמי, אבל אני לא זה שבוחר. אני מניח שאחד מהשחקנים בגמר ייזכה".

מאמן אנגליה, גארת' סאות'גייט: "בלגיה יותר טובה מאיתנו. היה לנו יום פחות מלהם כדי להתאושש אחרי ההארכה נגד קרואטיה וזה היה משחק מחוץ להישג ידינו. בלגיה נבחרת גדולה. גרמנו לה בעיות, אבל יש לה שחקנים עם האיכות הכי גבוהה בעולם".

הארי קיין שככל הנראה יסיים את המונדיאל עם תואר מלך השערים, אמר: "המשחק הזה הראה שיש עוד מקום לשיפור. אנחנו לא רוצים לחכות עכשיו 20 שנה כדי להגיע לעוד חצי גמר במונדיאל. אנחנו צריכים להתקדם, להשתפר. אני מאוכזב שלא כבשתי במשחקים האחרונים. לפעמים זה הולך בכיוון שלך ולפעמים לא. אם אהיה מלך השערים בסיום הטורניר, אהיה מאוד גאה".

שחקן נבחרת בלגיה אדן הזאר עם מדליית הארד. רויטרס
12 שערים ו-13 בישולים ב-25 המשחקים האחרונים. הזאר/רויטרס

המספרים והנתונים

* בלגיה היא הנבחרת השישית שמנצחת שישה משחקים במונדיאל ולא מגיעה לגמר. קדמו לה: פולין (1974) ואיטליה (1990).

* זו הפעם ה-10 ברציפות בה הזוכה במקום השלישי היא אירופית. ברזיל הייתה ה-לא אירופית האחרונה, אי שם ב-1978.

* אנגליה היא הנבחרת החמישית שמגיעה לחצי גמר ומפסידה שלושה משחקים. קדמו לה: יוגוסלביה (1962), אורוגוואי (1970), בלגיה (1986) ובולגריה (1994).

* אדן הזאר כבש את השער האחרון של בלגיה במונדיאל 2018 וסך הכול היה מעורב ב-25 שערים (12 גולים ו-13 אסיסטים) ב-25 משחקיו האחרונים במדי הנבחרת.

* במונדיאל הנוכחי, הזאר היה מעורב בשבעה שערים (ארבעה בישולים לצד שלושת הכיבושים) ובכך השתווה ליאן קולמאנס (1986) כשיאן הבלגי בגביע העולם.

* תומא מונייה הוא השחקן ה-10 שכבש עבור בלגיה במונדיאל הנוכחי. בכך השוו הבלגים את השיא של צרפת (1982) ואיטליה (2006) עם הכי הרבה מבקיעים שונים.

* זה היה המשחק ה-100 של אנגליה בטורנירים גדולים - 69 במונדיאל ו-31 ביורו.

* בלגיה ואנגליה היו שתי הנבחרות הראשונות שנפגשו פעמיים באותו מונדיאל, מאז טורקיה וברזיל ב-2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully