וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אנגליה הרוויחה במונדיאל נבחרת מעולה לשנים רבות"

מאמן מנצ'סטר יונייטד חוזה לשלושת האריות עתיד ורוד למרות הסיום המאכזב: "לא אופתע אם אנגליה תזכה במונדיאל הבא. בזמן שנבחרות אחרות עומדות להיחלש משמעותית, היא רק תלך ותתחזק"

רויטרס

נבחרת אנגליה אמנם סיימה את המונדיאל אמש (שבת) בקול ענות חלושה עם הפסד 2:0 לבלגיה בקרב על המקום השלישי, אבל אין ספק שהטורניר כולו הוא סימן קריאה אחד גדול עבורה. ואם חשבתם שהאופטימיות בנוגע לעתיד נבחרת שלושת האריות היא מנת חלקם של תושבי הממלכה בלבד, תתפלאו לשמוע שלא כך.

"אנגליה חוזרת הביתה מהטורניר הזה עם נבחרת מעולה לשנים רבות", שיבח ז'וזה מוריניו בראיון לכלי התקשורת ברוסיה. "אפשר לראות בין השורות שהכימיה בין גארת' סאותג'ייט ועוזרו סטיב הולנד לבין השחקנים מצוינת. יש להם בסיס טוב להמשך. לאנגליה יש את כל הסיבות להאמין בתהליך ובהמשכיות".

לטענת מוריניו, "יש שלושה או ארבעה שחקנים שלא יהיו חלק מהדור הבא, אבל הם ניתנים להחלפה בקלות על ידי שחקנים מהדור החדש. העתיד נראה ורוד מאוד. לא חושב שאקח סיכון אם אגיד שלאנגליה יש סיכוי טוב לזכות במונדיאל הבא".

מאמן יונייטד הוסיף ש"אני מקווה שהטעם המר משני המשחקים האחרונים בטורניר לא ישנה שום דבר. אחרי יורו 2016 התחושה הייתה שנבחרת אנגליה גמורה, אבל עכשיו התחושות שונות לחלוטין. יש לאנגליה שוער לעתיד, יש לה חלוץ לעתיד, קשרים לעתיד. חוץ מצרפת, אין עוד אף נבחרת בכירה שיכולה להגיד את זה. בשביל קרואטיה זה הסוף של הדור הנוכחי. פורטוגל תיאלץ להסתדר בקרוב ללא כריסטיאנו רונאלדו. אנגליה רק תלך ותשתפר".

עוד בנושא

בלגיה סיימה במקום השלישי אחרי 0:2 על אנגליה
גארת' סאותג'ייט מודה: "בלגיה יותר טובה מאיתנו"

שחקני נבחרת אנגליה. GettyImages
מוריניו מבטיח: אין לכם מה מה להוריד את הראש. שחקני אנגליה אחרי ההפסד לבלגיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully