וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי וייץ: "היה פה קצת מכל דבר, זה בין המונדיאלים הטובים שראיתי"

רגע לפני הגמר, אורן יוסיפוביץ תפס לשיחה את השדר שיודע דבר או שניים על רגעי האמת: "צרפת פייבוריטית? אז מה? לא נראה לי שיש משהו שיכול להזיז את קרואטיה". וגם: שחקן הטורניר שלו

מערכת וואלה!

אחרי שנים רבות בהן קולו ליווה אותנו בשלל ענפי הספורט ומכל רחבי העולם, כאחד השדרים הוותיקים והמוכרים בישראל, רמי וייץ יעשה הערב (ראשון) היסטוריה פרטית משלו כאשר יעביר לראשונה את השידור של המשחק הגדול מכולם - גמר המונדיאל בין צרפת לקרואטיה. "יש דבר שמרגש אותי יותר מזה, וזה המפגש עם הבנות שלי אחרי 35 יום שלא התראינו", הודה וייץ, והזכיר לכולנו שיש דברים יותר חשובים מכדורגל.

עוד בנושא

סלאבן ביליץ' חושף: את הקסם של מודריץ' גיליתי בישראל
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

רמי וייץ, אורן יוסיפוביץ. מערכת וואלה!
"מקווה שיהיה גמר טוב". רמי וייץ/מערכת וואלה!

ובכל זאת, גם הוא יודע ש"זה בין המונדיאלים הטובים, הייתי ב- 1994, 1998 ו-2006 שהיו טובים, השאלה לפי איזה פרמטר אומרים טוב - שערים, דרמות הפתעות. אני חושב שפה היה קצת מכל דבר וזה מציב את המונדיאל בשורה בין הראשונים. קרואטיה פייבוריטית? אז מה? היא שרדה שלוש הארכות ופעמיים פנדלים ולא הזיז לה. בכל הנוקאאוט ספגה ראשונה וזה לא הזיז לה. אני לא נראה לי שיש משהו שיכול להזיז את קרואטיה".

האם הכנת שורה אייקונית, מסוג אלה שזוכרים לשדרים, לגמר?

."מישהו הציע לי, קרועטיה קרעו את צרפת", אמר, "אני לא אשתמש בדבר כזה. אני מקווה שיהיה גמר טוב, לא מסוג אלה שאתה רואה את הנבחרות ב-45 הדקות הראשונות רק מפחדות אחת מהשנייה ואז מישהו במקרה הטוב גונב גול. שיהיה איזה ברייק די בהתחלה שיכריח את הנבחרות לשנות את המשחק, ואז אולי יהיה יותר מגול אחד. שלושת הגמרים האחרונים הלכו להארכות".

מיהו לדעתך שחקן הטורניר?

"כדי שאבחר באמבפה הוא צריך לעשות משהו בגמר. מודריץ' לא צריך להבקיע שלושער כדי שנבחר בו. הוא עושה את העבודה השחורה על כר הדשא. יש לו חלק נכבד בזה שקרואטיה כאן. אני מקווה שאמבפה יעשה משהו, כי אני רוצה להגיד שאני עושה כמו מי ששידר את פלה ב-1958".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי וייץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully