וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלגים זכו לכבוד מלכים, מרטינס: "הוכחנו לעולם מי זו בלגיה"

השדים האדומים חזרו הביתה עם הישג שיא במונדיאלים והתקבלו על ידי עשרות אלפי אוהדים, שליוו את האוטובוס הפתוח שלהם ברחבי בריסל ובכיכר המרכזית. המאמן: "מקווה שעשינו אתכם גאים"

מערכת וואלה!

למרות התנפצות החלום - לראות את דור הזהב של הכדורגל שלהם הולך עד הסוף וחוזר הביתה עם גביע העולם - אוהדי בלגיה ידעו להודות היום (ראשון) לשחקנים, ששבו למדינה אחרי שסיימו במקום השלישי במונדיאל. עשרות אלפים מהם הגיעו לחגיגות הישג השיא של הנבחרת שלהם אי פעם, וסיפקו קבלת פנים נפלאה וחמה מאוד. שחקני בלגיה נסעו ברחבי בריסל באוטובוס פתוח, ואוהדים רבים טיפסו על עמודים ועל פני תאורה ברחובות כדי לנסות להביט על הגיבורים שלהם.

עוד בנושא

סלאבן ביליץ' חושף: את הקסם של לוקה מודריץ' גיליתי בישראל
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

אדן הזאר נהנה מאוד בחגיגות

לבסוף, האוטובוס החגיגי הגיע לבניין העירייה בבריסל, שם חיכה להם המון של אנשים עוד משעות הבוקר, וצבע את הכיכר הגדולה. "כשהיינו ברוסיה, קיבלנו המון הודעות על כך שאתם מאמינים שנעשה היסטוריה", אמר לאוהדים המאמן, רוברטו מרטינס, "אני מקווה שעשינו אתכם גאים. הוכחנו לעולם מי זאת בלגיה. החגיגה הזו מגיעה לשחקנים".

כעת, לחלק מהכוכבים הכי גדולים בסגל מצפה קיץ של התלבטויות ושינויים. אחד מהם הוא כמובן אדן הזאר, שעל פי הערכות רבות נמצא בדרכו לריאל מדריד לאחר שבישר כי "ייתכן וזה הזמן לעזוב את צ'לסי", וגם עתידו של טיבו קורטואה עדיין לא ברור. "לא משנה לאן אני הולך, הזאר צריך לבוא גם", אמר השוער, "לא ניתן אחד לשני ללכת. נו טוב, עוד נראה. קודם החופש, ואז אחשוב על זה ואשוחח עם האנשים".

מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס. רויטרס
רוברטו מרטינס מנופף לעבור ההמון/רויטרס
אוהדי נבחרת בלגיה. רויטרס
אוהדי נבחרת בלגיה/רויטרס
שחקני נבחרת בלגיה. רויטרס
שחקני נבחרת בלגיה/רויטרס
שחקן נבחרת בלגיה אדן הזאר. רויטרס
אדן הזאר/רויטרס
אוהדי נבחרת בלגיה. רויטרס
אוהדי נבחרת בלגיה/רויטרס
אוהדי נבחרת בלגיה. רויטרס
אוהדי נבחרת בלגיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully