וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ארגנטינה לשעבר: "הגרמנים מועמדים לזכייה כי הם מגזע עליון"

פליטת פה או "ניסיון לקרב אליו את הימין"? מאוריסיו מאקרי עורר מיני סערה לקראת המונדיאל עם התבטאות שנויה במחלוקת בריאיון טלוויזיוני

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11/ספורט1

פליטת פה של נשיא ארגנטינה לשעבר, מאוריסיו מאקרי, חוללה מיני סערה במדינה שמתכוננת בנשימה עצורה למונדיאל 2022. מאקרי הרתאיין בשלל נושאים ובין היתר נדרש לגביע העולמי שייצא לדרך בעוד חמישה ימים.

נשיא ארגנטינה בשנים 2015-2019 סיפר מי הן חמש המועמדות המובילות בעיניו לזכייה: "יש לנו שוער מצוין, הגנה סולידית, קישור לוחמני ואת מסי. כמובן שיש את ברזיל עם ניימאר במתכונת משופרת כי עכשיו הוא משחק בשביל הקבוצה. לפורטוגל יש שחקנים מצוינים, לצרפת יש שחקנים מצוינים והיא האלופה. ואי אפשר לפסול את הגרמנים כי הם מגזע עליון והם תמיד משחקים עד הסוף".

המראיין, חואקין מוראלס סולה, הבחין באופן מיידי בפליטת הפה של האורח שלו ומיהר להמשיך את הריאיון בלי להתעכב. אבל מאקרי נתפס וספג ביקורות יוקדות ברשתות. בין היתר היה מי שטען שהנשיא לשעבר מנסה לקרב אליו את הימין במדינה לקראת ריצה אפשרית לנשיאות ב-2023 ושכלל לא מדובר בפליטת פה.

נשיא ארגנטינה לשעבר, מאוריסיו מאקרי. AFP7, GettyImages
עבר ארוך בעולם הכדורגל. מאקרי/GettyImages, AFP7

מאקרי בן ה-63 כיהן כנשיא בוקה ג'וניורס בשנים 1994-2007 ובאותה תקופה היה פעיל מאוד בנסיונות לשנות את פני הכדורגל הארגנטינאי ולהנחיל רפורמות שיסייעו לקבוצות להפיק רווחים כלכליים. בנוסף, שימש כראש עיריית בואנוס איירס. מעבר לעיסוקו המרכזי בפוליטיקה, הוא נחשב למרואיין מבוקש בכל הנוגע לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully