וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטאר הפכה את החלטתה, אלכוהול לא יימכר באצטדיונים

הקטארים התחייבו להחריג את המונדיאל מהחוקים הנוקשים במדינה, אבל שינו דעתם. פיפ"א הודיעה: "תהיה אווירה מהנה ומכבדת לכולם"

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

הספירה לאחור נמשכת ובעוד יומיים ייצא לדרך מונדיאל 2022, אבל חוויית הצפייה באצטדיונים לא תאפשר חגיגת כדורגל אמיתית. קטאר החליטה היום (שישי) להפוך באופן רשמי את החלטתה ולאסור מכירה של אלכוהול בשמונת האצטדיונים שיארחו את המשחקים - למרות שכבר התחייבה בעבר שלא תמנע זאת.

כידוע, חוקי צריכת האלכוהול בקטאר נוקשים מאוד, ומכירה של משקאות אלכוהוליים אסורה. מארגני המונדיאל התחייבו להחריג את השחקים מהתקנות הנוקשות ולמכור משקאות אלכוהוליים באצטדיונים, אבל כעת עשו פניית פרסה.

על רקע הלחץ הגדול, לפיפ"א לא נותרה ברירה אלא להיעתר לבקשה של הקטארים ולהוציא את הדוכנים למכירת בירה אל מחוץ לכותלי האצטדיונים, למתחמים ייעודיים של אוהדים בהם יוכלו לשהות לפני, אחרי ובין משחקים. "לאחר דיונים בין המדינה המארחת ופיפ"א, הוחלט לאפשר מכירת משקאות אלכוהולים אך ורק במתחים ייעודיים", נמסר בהודעה רשמית של פיפ"א".

איזור מכירת בירה, קטאר. רויטרס
הקטארים שינו את דעתם/רויטרס

המארגנים של הגביע העולמי בקטאר דרשו בימים האחרונים להעביר שלטי פרסום ועמדות מכירה של "באדווייזר" (אחת הספונסריות המובילות בטורניר) למקומות מוסתרים ופחות בולטים באצטדיונים, כדי לא לעודד צריכת אלכוהול. על פי ה"גרדיאן", המשבר של פיפ"א עם ענקית המשקאות עלול לגרום לחברה לנתק את קשריה עם הארגון, ובכך הוא עשוי להפסיד מאות מיליוני דולרים.

"מארחת המונדיאל ופיפ"א ימשיכו לוודא שהאצטדיונים והאיזורים הסמוכים יספקו אווירה מהנה, מכבדת ונעימה לכל האוהדים", הוסיפו בפיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully