וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה הפסידה למצרים 2:1, סרביה הביסה את בחריין 1:5

הכנות אחרונות למונדיאל: החבורה של רוברטו מרטינס לא שכנעה למרות ששיחקה בהרכב חזק. קמרון נפרדה מפנמה ב-1:1 בלבד

תקציר: בלגיה - מצרים 2:1/ספורט1

נבחרת בלגיה הפסידה היום (שישי) 2:1 למצרים במשחק ההכנה הראשון והאחרון שלה למונדיאל 2022. למרות שמדובר במשחק הכנה בלבד, זו תוצאה מאכזבת ואולי גם מדאיגה לבלגים, שהתייצבו בהרכב חזק שכולל בין היתר את טיבו קורטואה וקווין דה בראונה. אדן הזאר פתח ושוב אכזב - מה שאולי יגרום לרוברטו מרטינס לעשות חישוב מחודש בנוגע אליו.

הבלגים היו עדיפים במשחק שנערך בכוויית, אבל לא נראו מספיק דורסניים בחלק הקדמי ובמחצית הראשונה מיעטו להגיע למצבים, כשאת ההזדמנות הטובה ביותר מישי בטשואיי מתרגם לבעיטה חזקה למשקוף. בצד השני מוסטפה מוחמד ניצל טעות של קווין דה בראונה כדי להבקיע בבעיטה מחוץ לרחבה (33) וטרזגה הכפיל (46) קצת אחרי פתיחת המחצית השנייה.

אחרי שנקלעה לפיגור 2:0, בלגיה הגבירה את הלחץ, נתקלה בהגנה מצרית נחושה והצליחה רק לצמק בדקה ה-77: כדור רוחב של יאניק קראסקו חתך את הרחבה, הגנת הפרעונים איחרה ולואיס אופנדה הפעלתן דחק מקרוב.

בלגיה תשחק בבית ו' ובו היא תפגוש את קנדה (23.11), מרוקו (27.11) וקרואטיה (1.12).

שחקני נבחרת בלגיה. BRUNO FAHY, GettyImages
הבלגים ציפו לחזרה גנרלית יותר מוצלחת/GettyImages, BRUNO FAHY

היום גם נערכים שני משחקי ידידות של נבחרות שייפגשו בבית ז' במונדיאל: סרביה וקמרון. הסרבים הביסו את בחריין 1:5 בקלילות תוך שהם מציגים ניצוצות של כדורגל יפה. החדשות העיקריות מבחינת סרביה היו שדושאן ולאחוביץ' שיחק 45 דקות אחרי היעדרות של כחודש ונראה טוב עם שער ושני בישולים.

דושאן טאדיץ' היה האיש המרכזי של סרביה עם צמד (8, 50) ובישול לוולאחוביץ' (51). פיליפ ג'וריצ'יץ' (87) ולוקה יוביץ' (89) השלימו את החגיגה. עבדאללה יוסף הילאל איזן זמנית בפנדל (15).

קמרון נפרדה מפנמה ב-1:1. אריק שופו מוטינג המשיך בכושר הכיבוש היוצא מן הכלל שלו עם שער בדקה ה-48, אבל אמיר מורייו איזן כעבור 7 דקות.

משחקי ההכנה למונדיאל למעשה הסתיימו. הטורניר ייצא לדרך ביום ראשון עם משחק בין קטאר לאקוודור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully