וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אינפנטינו חי בבועה, הופך לבלאטר, מביך את עצמו ואת המשחק"

עודכן לאחרונה: 19.11.2022 / 13:26

ביקורת חריפה על נשיא פיפ"א: "אתה לא יודע איך זה מרגיש להיות הומו או נכה. זו עבדות מודרנית ואתה אומר שזה בסדר"

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

הנאום המוזר של ג'אני אינפנטינו לפני פתיחת המונדיאל השאיר הפתיע רבים. יממה לפני שגביע העולם בקטאר יוצא לדרך, נשיא פיפ"א ביטל בקלות את הטענות על איסור מכירת האלכוהול, תקף את האירופאים "הצבועים" כשטען שאינם יכולים ללמד את הקטארים מוסר, ו"השווה" עצמו להומוסקסואלים, נכים וערבים, שסבלו מאפליה כפי שהוא היה נתון לביריונות כילד ג'ינג'י.

התגובות החריפות והביקורות על דבריו של אינפנטינו לא איחרו לבוא, ורבים תהו כיצד הארגון שמנהל את הכדורגל העולמי מגיע למצב שאינפנטינו עומד להיבחר לקדנציה נוספת מבלי שאף אחד יתמודד מולו.

ג'אני אינפנטינו, נשיא פיפ"א. רויטרס
ביקורת חריפה. אינפנטינו/רויטרס

העיתונאי קאבה סולהקול מ"סקיי" השווה את נשיא פיפ"א לנשיא ארצות הברית לשעבר: "אינפנטינו 'עשה טראמפ'. הוא מפלג את אירופה מול שאר העולם. זה מעליב להגיד ש'אתה מהגר עבודה' כשאנשים שבנו את המונדיאל הזה קיבלו פאונד אחר לשעה ועבדו בתנאים נוראיים".

הנרי ווינטר הוסיף: "המונולוג המשוגע שלו גרם ל'מלך ליר' להיראות יציב. או שאף מקורב אליו לא מייעץ לו, או שהוא לא מקשיב. הוא חי בבועה, הופך לספ בלאטר, מביך את עצמו ואת המשחק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מליסה רדי, שליחת "סקיי" לקטאר, תוקפת

מליסה רדי, שליחת "סקיי" הבריטי לקטאר, סיפקה נאום חריף במיוחד כנגד הנשיא: "איזה דבר אבסורדי, פוגעני ומטעה הוא לא אמר? אתה לא יודע איך זה מרגיש להיות גיי, נכה או אפריקאי. אתה לא יכול להשוות את המקרה שלך כילד לכל הקבוצות באוכלוסייה שציינת. אתה לא יכול לפסול את מה שהם חווים בכך בכך שאתה אומר שאתה 'מרגיש' את מה שהם מרגישים".

"הקטארים הביאו אנשים מהמדינות העניות בעולם, אנשים שאין להם כלום, והעסיקו אותם במה שהיום מוגדר כעבדות מודרנית. אינפנטינו אומר שזה בסדר כי משלמים להם יותר ממה שהיו מרוויחים במדינות שלהם. זה מטעה, לא מכבד, ופוגע בניסיון להשיג זכויות ותנאים יותר טובים עבור העובדים הללו".

"זה לא האיש שצריך לדבר על צביעות. לא זו הדרך לשנות דברים. אם נדבר רק על דברים שקרו בעבר או על מה שקורה במקומות אחרים ונתעלם, לא נוכל לעשות שינוי אפקטיבי. הוא אומר שזה יהיה המונדיאל הגדול בכל הזמנים, אני חושבת שזה הטורניר שיראה כמה מלוכלך המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully