וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקים משלהם: האם קפטן נבחרת קטאר ענד סרט עם דגל פלסטין?

בזמן שפיפ"א מאיימת בסנקציות נגד הקפטנים של אנגליה וגרמניה שרוצים לענוד סרט עם צבעי הגאווה, בעולם הערבי טוענים: אל היידוס הביע תמיכה (ולא עלה עם הסרט למגרש)

פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, מדווח לפני משחק הפתיחה של מונדיאל 2022/צילום: פז חסדאי עריכת וידאו: טל רזניק

פיפ"א כבר הבהירה לגרמניה ואנגליה שמנואל נוייר והארי קיין שמתכוונים לעמוד סרטי קפטן עם צבעי הגאווה במשחקים במונדיאל, ייענשו אם יעשו זאת. אבל האם הקטארים נהנים מזכויות יתר? אמש (ראשון) דווח בתקשורת הערבית כי חסן אל היידוס, קפטן נבחרת קטאר, הצטלם לפני משחק הפתיחה נגד אקוודור, עם סרט שעליו צויר דגל פלסטין.

בזמן המשחק אל היידוס ענד את הסרט הייעודי שסופק לו על ידי פיפ"א, ללא מסרים או סממנים פוליטיים, אבל על פי הדיווחים, לפני המשחק הוא הציג את הסרט המיוחד שנועד "להביע תמיכה בעם הפלסטיני, לעיני כל העולם".

ללוח שידורי המונדיאל המלא

קפטן נבחרת קטאר חסן אל היידוס עונד סרט עם דגל פלסטין. אילוסטרציה, אתר רשמי
הקטארים מקבלים זכויות יתר? אל היידוס והסרט/אתר רשמי, אילוסטרציה

כזכור, תקנון פיפ"א קובע כי השחקנים מחוייבים להופיע למשחקים לבושים בציוד הרשמי שסופק להם, ומי שיחרוג מההנחיה עלול לספוג עונש מיידי. על פי ה"בילד", בגרמניה חוששים שאם נוייר יעלה לכר הדשא עם סרט שלקח באופן עצמאי, פיפ"א לא תסתפק רק בקנס כספי, אלא גם תרשום לו כרטיס צהוב עוד לפני פתיחת המשחק הראשון של גרמניה, נגד יפן.

ההתאחדות הגרמנית תקיים בימים הקרובים התייעצויות עם בכירים בפיפ"א ועם גורמים בנבחרת אנגליה, שם הארי קיין שוקל צעד דומה לשל נוייר, לפני שתכריע כיצד לנהוג. מעניין יהיה לראות האם גם הפעם קטאר "תנצח", כמו בסוגיית האלכוהול במגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully