וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי הפרישה אקנה אי ואחגוג עם מלא בחורות": ההסתבכות של רישארליסון

21.11.2022 / 12:45

חלוץ נבחרת ברזיל סיפק אמירה שנויה במחלוקת: "רוצה להיות כמו רונאלדיניו". התגובות של ארגוני הנשים בברזיל אילצו אותו להתנצל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.11/ספורט1

שלושה ימים לפני משחק הפתיחה שלה במונדיאל 2022 מול סרביה, נבחרת ברזיל נאלצת להתעסק ברעשי רקע. את הסערה התורנית מחוץ למגרש סיפק רישארליסון, כשסיפק אמירה שנויה במחלוקת במהלך ריאיון שהעניק לאחד מכלי התקשורת המקומיים לקראת פתיחת הטורניר.

"מה תעשה לאחר שתפרוש מכדורגל?", שאלה המראיינת את חלוץ טוטנהאם, שאחרי מספר שניות של מחשבה השיב: "אני חושב שארצה להיות כמו רונאלדיניו. אקנה לי אי משלי, ואביא לשם מלא בחורות כדי לחגוג".

המראיינת הגיבה בחיוך לאמירה של רישארליסון, ולמעשה גם כלי התקשורת ששידר את הריאיון הציג את האמירה שלו בתור בדיחה, ואף יצר בעזרת פוטושופ טייק-אוף של רישארליסון לתמונה מפורסמת של רונאלדיניו עם שלל נשים בבריכה.

ללוח השידורים המלא של המונדיאל

רישארליסון לצד רונאלדיניו. אילוסטרציה, צילום מסך
מחפיץ נשים? רישארליסון לצד התמונה המפורסמת של רונאלדיניו/צילום מסך, אילוסטרציה

אבל התגובות הקשות לא איחרו לבוא. זמן קצר לאחר שהריאיון שודר, ארגוני הנשים בברזיל התקוממו ורישארליסון ספג ביקורת חריפה ברשתות החברתיות. אתמול הוא אולץ להתנצל, והסביר שהאמירה שלו נאמרה בבדיחות הדעת.

רישארליסון מגיע לטורניר כשהוא נמצא בכושר הבקעה מצוין בנבחרת, אחרי שכבש 7 שערים ב-6 ההופעות האחרונות במדי הסלסאו. בטוטנהאם לעומת זאת, הוא פתח את העונה בצורה הרבה פחות מוצלחת ועדיין לא כבש העונה ב-10 משחקי פרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully