וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומרו כשיר בארגנטינה, מקאליסטר צפוי לפתוח מול ערב הסעודית

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 15:59

הבלם שהיה בספק יפתח מול ערב הסעודית (שלישי, 12:00), הקשר אמור למלא את החלל שהותיר לו סלסו, אך ייתכן שסקאלוני ישנה מערך וישלח לכר הדשא גם את חוליאן אלברס. טמבקטי ושרחילי בספק מנגד

מחזור 1הסתיים22/11/2022
ארגנטינה
  • מסי (10, פנדל)
2:1
  • (49) סאלח
  • (53) דוסארי
ערב הסעודית
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.11/ספורט1

ארגנטינה

במונדיאל החמישי וככל הנראה האחרון בקריירה המפוארת שלו, מקווה ליאונל מסי ללכת עד הסוף ולהניף את התואר הגדול מכולם - זה שתמיד היה חסר לו. מחזיקת הקופה אמריקה, שלא זכתה בגביע העולמי מאז 1986, הגיעה לקטאר במומנטום נהדר, עם לא פחות מ-36 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות.

ניקולס גונסאלס וחואקין קוריאה הפצועים אמנם שוחררו מהסגל, אך שני שחקנים שגם כן היו במירוץ נגד הזמן כדי להיות כשירים - אלחנדרו גומס ומרקוס אקוניה - מגיעים מוכנים לטורניר. כריסטיאן רומרו שנמצא בספק מסוים ככל הנראה יהיה כשיר ויפתח בהרכב. לאוטרו מרטינס יוצב בחלק הקדמי לצד אנחל די מריה ומסי, כשפאולו דיבאלה ימתין על הספסל. בהיעדרו של ג'ובאני לו סלסו, וכשפאפו גומס אינו כשיר ב-100 אחוז, מי שצפוי לקבל את הקרדיט במרכז השדה הוא אלכסיס מקאליסטר. אפשרות נוספת היא שליאונל סקאלוני ישנה מערך, יציב גם את חוליאן אלברס בחלק הקדמי.

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
כל העיניים עליו. מסי/רויטרס

ערב הסעודית

מנגד, ערב הסעודית מקווה שלא לשחזר את משחק הפתיחה הקודם שלה - ב-2018, חטפה 5:0 מהדהד מרוסיה, וגם הפעם היא מגיעה כמובן כאנדרדוגית הגדולה של הבית. המדורגת 51 בעולם ניצחה פעמיים בלבד בעשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, ותקווה לחולל סנסציה של ממש במפגשה הראשון מול ארגנטינה בגביע העולמי. הפעם האחרונה שערב הסעודית צלחה את שלב הבתים היתה בהופעת הבכורה שלה - ב-1994.

החששות העיקריים של הרווה רנאר מגיעים מכיוונו של ריאד שרחילי, שנמצא בספק מסוים להתמודדות, וכמוהו גם שחקן ההגנה חסן טמבקטי. הכוכב סאלם אל-דווסארי אמור לתת את הטון באגף שמאל, בעוד סלאח אל-שהרי יפתח באגף ימין של ההתקפה. פהאד אל-מוואלאד, שכבש 17 שערים בנבחרת, נותר מחוץ לסגל לאחר שכשל בבדיקת סמים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

האוהדים הסעודים אופטימיים

טריוויה

* זהו המונדיאל ה-18 של ארגנטינה, והשישי של ערב הסעודית.

* האלביסלסטה זכו פעמיים - ב-1978 ו-1986, והגיעו פעמיים לגמר (1990, 2014).

* במונדיאל האחרון שלה, ארגנטינה נעצרה בשמינית הגמר, כשהפסידה 4:3 לצרפת.

* פעם אחת בלבד לא הצליחה ארגנטינה לנצח במשחק הפתיחה שלה במונדיאל - זה קרה במונדיאל 2018 (1:1 עם איסלנד). בכל ששת משחקי הפתיחה האחרים שלה, ניצחה.

* ארגנטינה וערב הסעודית נפגשו ארבע פעמים בעבר. המפגש האחרון - משחק ידידות ב-2012 - הסתיים ב-0:0. זהו המפגש הרשמי הראשון ביניהן.

* ליאונל מסי כבש עשרה שערים בארבעת משחקיו האחרונים במדים הלאומיים.

הרכבי הקבוצות

שופט: סלבקו וינצ'יץ' (סלובניה)
אצטדיון: האייקוני (לוסייל)
קהל: 88012

בהמשך היום בבית ג', ייפגשו מקסיקו ופולין לקרב מסקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully