וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו לניימאר: "זה הרגע שמבדיל בין ילדים וגברים. תהיה עצמך"

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 9:22

כוכב נבחרת ברזיל לשעבר כתב מכתב לכוכב הנוכחי: "אני יודע איך זה מרגיש. כשאני נזכר שתהיה על הדשא, אני רגוע. עכשיו תורך"

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר, פז חסדאי, אחרי אנגליה - איראן/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: טל רזניק

סוכנויות ההימורים השונות כבר הציבו את ברזיל כפייבוריטית הגדולה של קטאר 2022, וגם לא מעט פרשנים ברחבי העולם מעריכים שהסלסאו יילכו עד הסוף. כדי שזה יקרה, לכולם ברור שניימאר יצטרך לעמוד בציפיות ולספק טורניר גדול, אף שעל כתפיו מונח לחץ גדול.

רומאריו, שיודע דבר או שניים על איך להצטיין על הבמות הגדולות מכולן, פרסם ב"פליירז טריביון" הברזילאי מכתב לניימאר, ובו כתב בין היתר: "הרגע מתקרב, זה שמבדיל בין ילדים וגברים. אני יודע שעד עכשיו שמעתי כבר המון בולשיט, המון ביקורות, המון תלונות מאנשים אחרים, אז אני כאן כדי להגיד לך - אני יודע איך אתה מרגיש. עד 1993 היו הרבה אנשים שאמרו דברים רעים מאוד עלי. הם פקפקו בהתנהגות שלי מחוץ למגרש, ביקרו את ההצהרות שלי לתקשורת, אפילו אמרו שאני לא ממושמע".

חלוץ נבחרת ברזיל רומאריו ב-1994. BOB DAEMMRICH/AFP, GettyImages
התקשורת ביקרה - וטעתה. רומאריו ב-1994/GettyImages, BOB DAEMMRICH/AFP

כולם זוכרים איך זה נגמר: במונדיאל 1994 כבש רומאריו חמישה שערים, והצעיד את ברזיל לזכייה בלתי נשכחת - בדרכו שלו. "אם הייתי סוג השחקן שרצו שאהיה, לא הייתי מגיע לאן שהגעתי", הוסיף רומאריו, "הגאון ברחבה, מלך השערים, הבחור הזה. ואני לא שחצן - יש לי ביטחון. כמוך, הגעתי מרחוק מאוד, התקשיתי המון לפני שהפכתי לכדורגלן והשגתי את כל מה שהשגתי. אני לא רוצה להגיד לך, פשוט תהיה אתה עצמך.

"בזמני, קראו לשחקנים כמוני 'ילדים רעים', אבל לא עשינו שום דבר רע. למען האמת, אם הגישה שלי פגעה במישהו, זה רק בי. פשוט תעשה את חלקך על המגרש ותשכח מכל היתר, מכל רעשי הרקע. אוהדים ברזילאים לעתים לא מבינים כמה קשה, לשחק ברמות הגבוהות במונדיאל, טורניר בו אסור לעשות טעויות. כולם יודעים שאתה עושה דברים גדולים ומכריעים על כר הדשא. אתה ייחודי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניימאר חוגג העפלה של נבחרת ברזיל למונדיאל בקטאר. רויטרס
"כולם יודעים שאתה עושה דברים גדולים ומכריעים על כר הדשא". ניימאר/רויטרס

רומאריו סיכם וכתב: "כשאני נזכר שאתה תהיה על הדשא, אני רגוע, כי אני יודע שאתה תייצג את הרוח והכדורגל שהברזילאים אוהבים לראות. שתדפוק אל החזה ותדרוש את הכדור ברגעים החשובים ביותר. שלאף אחד אחר לא מגיע להביא את המונדיאל השישי הביתה, מלך. עכשיו תורך. אני סומך עליך. ברזיל סומכת עליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully