וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלום הפך לסיוט. מכה עולמית": ארגנטינה בהלם אחרי ההפסד

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 16:21

בתקשורת בארגנטינה מנסים לעכל את ההפסד לערב הסעודית, שהגיע אחרי 1,239 יום. מסי: "עכשיו צריכים להוכיח שאנחנו יחד, אין תירוצים". סקאלוני: "יום עצוב". ויש גם "הישג" עגום - לראשונה מאז 1930. ברשת לא נרגעים

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר אחרי ארגנטינה - ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי, עריכה: ניר חן

אחת ההפתעות הגדולות ביותר בתולדות הגביע העולמי נרשמה היום (שלישי) בקטאר, כשערב הסעודית היממה את ארגנטינה הגדולה עם 1:2 בלתי נתפס. ליאונל מסי אמנם כבש ראשון מהנקודה הלבנה בדקה העשירית, אך סלאח אל-שהרי (48) וסאלם אל-דווסארי (53) הפכו והפתיעו את כל עולם הכדורגל.

כעת, הפרעוש וחבריו בסכנת הדחה ממשית - נזכיר שאיתם בבית גם מקסיקו ופולין, וביכולת הזו, ספק אם חלומו של מסי וחלומה של אומה שלמה יצליחו להתגשם. "החלום הפך לסיוט", "מכה עולמית": אלו רק חלק מהכותרות בתקשורת הארגנטינאית לאחר ההפסד המדהים הזה. מי שספגו את רוב הביקורות הם כריסטיאן רומרו, שפתח במרכז ההגנה והיה אשם בשער הראשון וגם רודריגו דה פול ש"לא הורגש" בקישור הארגנטינאי".

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

צפו בתקציר ההפסד הסנסציוני של ארגנטינה לערב הסעודית באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. Marc Atkins, GettyImages
"יום עצוב" לארגנטינה/GettyImages, Marc Atkins

המאמן ליאונל סקאלוני אמר בסיום: "ידענו איך ערב הסעודית משחקת והכנו תכנית משחק בהתאם לכך שהבלמים שלה לוחצים גבוהים, ונתפסנו בנבדלים של מילימטרים. לפנינו עדיין שני משחקי גמר ואין לנו ברירה אלא להרים את הראש, למרות שזה יום עצוב. אנחנו מבחינתנו ממשיכים באותה דרך ובאותו קו מחשבה".

ליאו מסי, שלראשונה מאז 2009 הפסיד עם הנבחרת במשחק בו כבש, ניסה להרים את חבריו ואמר: "עכשיו אנחנו צריכים להראות שאנחנו קבוצה אמיתית, אין תירוצים. אנחנו צריכים להיות מאוחדים כדי להתרומם מזה".

הקפטן הדגיש: "זו סיטואציה שלא חווינו עדיין, עבר זמן רב מאז שחטפנו מכה כזו. לא ציפינו שנתחיל כך את המונדיאל. בחמש דקות של טעויות, שילמנו את המחיר ונקלענו לפיגור 2:1. איבדנו את הסדר לאחר מכן. ידענו שזו יריבה שיודעת לשחק אם נותנים לה, לא הופתענו ממנה. ידענו שהיא מסוגלת לזה. עכשיו אין לנו ברירה: לנצח או לנצח. זו האחריות שלנו לתקן את הטעויות ולחזור לבסיס שלנו. ברור שההפסד כואב ומר, אבל אנחנו בסדר. כולם צריכים לבטוח בנו שלא נאכזב אותם, ניתן הכול בשני המשחקים הבאים. עלינו להיות מאוחדים מתמיד".

לאוטרו מרטינס, שכבש שני שערים שנפסלו במשחק הזה, הוסיף אחריו: "הפסדנו בגלל טעויות שלנו יותר מכל דבר אחר במחצית השנייה. אלו הדברים שהכריעו את המשחק ואנחנו חייבים לתקן את זה. היינו חייבים להבקיע יותר מגול אחד במחצית הראשונה, אבל זה גביע עולמי ועכשיו נשארו לנו שני גמרים של ממש. זה כואב, קיווינו מאוד לפתוח את הגביע העולמי עם ניצחון".

דיווחים על עיתונאים ארגנטינאים שנותרו בדמעות גם שעה אחרי המשחק

המספרים

* הרצף נקטע: ארגנטינה הפסידה אחרי 36 משחקים, לראשונה מאז ה-3 ביולי 2019 - לפני 1,239 יום.

* היתה זו הפעם הראשונה מזה 24 משחקים שארגנטינה סופגת שני שערים או יותר במשחק אחד. בפעם שעברה, ביוני שעבר, זה נגמר ב-2:2 מול קולומביה.

* ארגנטינה הפסידה בפעם השנייה בתולדותיה משחק גביע עולמי בו הובילה במחצית. הפעם הראשונה היתה הגמר מול אורוגוואי, אי שם ב-1930.

* ארגנטינה הפסידה במשחק פתיחה במונדיאל לראשונה מאז 1990, אז נכנעה מול קמרון (והגיעה לגמר).

* ארגנטינה ספגה שני שערים במשחק פתיחה במונדיאל לראשונה מאז 1974 (אז הפסידה 3:2 לפולין).

* ארגנטינה רשמה יותר נבדלים (7) מבעיטות (5) במחצית הראשונה, כולל שלושה שערים שנפסלו בשל נבדל.

* הפעם האחרונה שנבחרת כלשהי רשמה יותר נבדלים במחצית אחת היתה ב-2012 - ספרד מול אירלנד (9).

*מסי הצטרף לרשימה אקסקלוסיבית של חמישה שחקנים בלבד שכבשו בארבעה מונדיאלים שונים: פלה, אווה זלר, מירוסלב קלוזה וכריסטיאנו רונאלדו.

* הפרעוש הוא כמובן השחקן הארגנטינאי הראשון בכל הזמנים שעושה זאת, עם שערים ב-2006, 2014, 2018 וכעת גם ב-2022. דייגו מראדונה וגבריאל באטיסטוטה כבשו בשלושה מונדיאלים שונים.

* מסי כבש או בישל 14 מתוך 20 השערים האחרונים של ארגנטינה בכל המסגרות.

* היה זה שערו השביעי של מסי בגביע העולמי - שלושה פחות ממלך שערי ארגנטינה בכל הזמנים במונדיאלים, גבריאל באטיסטוטה, ואחד פחות מדייגו מראדונה, אלילו.

* מסי השתווה ליריבו הגדול כריסטיאנו רונאלדו עם שבעה שערים במונדיאלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully