וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך הכריז על יום חג לאומי, הסעודים חשפו את נאום הטירוף

העולם הערבי כולו חוגג את הסנסציה הגדולה עם הסעודים, שקיבלו מהמלך יום חופש ברביעי. האוהדים לעגו למסי ואחד מגיבורי הניצחון סיפר: "המאמן גרם לנו לבכות מהתרגשות". וגם: השדר הסעודי באקסטזה בעת שער הניצחון מול ארגנטינה

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר אחרי ארגנטינה - ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי, עריכה: ניר חן

כל העולם הערבי חוגג עם ערב הסעודית את אחת הסנסציות הגדולות בתולדות הגביע העולמי. לפני מונדיאל 2022 איש לא נתן סיכוי לנבחרת האסייתית מול ארגנטינה הגדולה, שהובילה מפנדל מוקדם של ליאונל מסי, אבל הסעודים הדהימו עם שני שערים נפלאים והדהימו את העולם עם 1:2 אדיר. "איפה מסי?", שרו האוהדים הירוקים ביציאה מאצטדיון לוסייל. "ניצחנו את מסי, הנבחרת שלנו הגשימה את כל החלומות".

בעקבות הניצחון המזהיר, המלך סלמן אף הכריז על יום חג לאומי. כך, מחר (רביעי) יהיה יום חופש כללי בערב הסעודית - בלי עבודה ובלי לימודים - כדי שכולם יוכלו להמשיך לחגוג את ההישג שהביאה הנבחרת.

כך זה נראה: הרווה רנאר מטריף את שחקניו במחצית

תשעה שחקני אל-הילאל פתחו בהרכב של ערב הסעודית, ובראשם הכוכב הגדול סאלם אל דווסארי, שסיפק את שער הטורניר עד כה עם הכדור המסובב שהכניע את אמיליאנו מרטינס וקבע את המהפך המדהים. שחקן הכנף בן ה-31 הספיק לרשום הופעה אחת במדי ויאריאל, מול ריאל מדריד ב-2018, אבל בזאת הסתיימה ההשאלה ההזויה שלו לליגה הספרדית והוא חזר לאל-הילאל. אגב, גם במונדיאל הקודם כבש שער ניצחון גדול בדקה ה-95 מול מצרים.

עבדוללה אל-מלכי, קשרה של ערב הסעודית, סיפר כי המאמן הצרפתי הרווה רנאר הלהיב אותם כפי שלא עשה מעולם. "רנאר גרם לנו לבכות בנאום המוטיבציה שלו לפני המשחק, והדליק אותנו במחצית. הוא משוגע".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רנאר הרווה מאמן נבחרת ערב הסעודית. Richard Sellers, GettyImages
"לפעמים קורים דברים משוגעים". הרווה רנאר/GettyImages, Richard Sellers

המאמן רנאר גילה: "לא הייתי מרוצה במחצית כי הלחץ לא היה מספיק טוב ולא היינו מספיק נחושים. אמרתי להם שכשאתם מגיעים למונדיאל, עליכם לתת את כל כולכם. אי אפשר להמשיך ככה. חייבים להאמין, בכדורגל הכול יכול לקרות. הטקטיקה שלנו הייתה לא להתגונן גבוה מדי ולא נמוך מדי, ידענו להוציא מהם את הנבדלים, אבל לצערנו לא לחצנו מספיק את הבלמים והקשר האחורי שלהם. במחצית השנייה זה כבר היה יותר טוב".

רנאר בן ה-54, שהוביל את זמביה וחוף השנהב לזכיות באליפות אפריקה והעפיל גם עם מרוקו למונדיאל, המשיך: "כל הכוכבים הסתדרו לנו היום. אסור לשכוח שארגנטינה עדיין נבחרת פנטסטית, אבל זה הכדורגל. לפעמים קורים דברים משוגעים לחלוטין. חגגנו עכשיו במשך 20 דקות וזה הכול. יש עוד שני משחקים לפנינו".

סאלם אל דווסארי, כובש שער הניצחון, בירך: "השבח לאל ולנביא. נבחרת סעודיה לא הגיעה לכאן רק כדי להשתתף אלא כדי לנצח. הלוואי שנגיע רחוק, אבל לאט לאט. היום לא אכזבנו את האוהדים שלנו שהגיעו לכאן וגרמנו לשמחה רבה לאלה שתמכו בנו מהבית".

כך שודר שער הניצחון בערב הסעודית

הבלם שהתעמת עם ליאו מסי

האוהדים הסעודים מתגרים

שני המחזורים הבאים בבית ג':

26.11

פולין - ערב הסעודית
ארגנטינה - מקסיקו

30.11

פולין - ארגנטינה
ערב הסעודית - מקסיקו

ללוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully