וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים סותרים לגבי מצבו של מסי: "השמועות מתפשטות בלי הפסקה"

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 18:53

אחד מכלי התקשורת בארגנטינה דיווח כי הפרעוש התאמן בנפרד מחבריו. ב"קלארין" טענו: "ליאו בסדר". סקאלוני מתכנן שינויים

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

אחרי ההפסד הסנסציוני לערב הסעודית, נבחרת ארגנטינה תגיע למשחק מול מקסיקו ביום שבת כשכל הלחץ עליה, בידיעה שהפסד נוסף ככל הנראה יעלה לה בכרטיס לשמינית הגמר - ואולי גם תיקו לא יספיק לפני המפגש עם פולין במחזור הסיום של בית ג'.

כל העיניים מופנות, כמובן, לליאונל מסי. הכוכב הגדול שכבש מהנקודה הלבנה במחזור הפתיחה אך התקשה לעמוד בלחץ, כמו יתר חבריו לנבחרת, התאמן הערב (חמישי) בנפרד מחבריו, כך לפי דיווח ב"ספורטסנטר" הארגנטינאי, ובנבחרת חוששים ממצבו לפני המשחק הגורלי.

"השמועות לגבי מסי מתפשטות בלי הפסקה, אך רובן לא מבוססות", טענו היום ב"קלארין", אשר למידת בריאותו של הכוכב. "ליאו לא פצוע. מצבו בסדר, והוא לא יכול היה לשחק 90 דקות במשחק ההכנה באמירויות בשבוע שעבר אם לא היה. זה נכון שבחודשים האחרונים יש לו כאב ברגלו השמאלי, והוא כבר לא ילד, אבל הוא יודע לחלק כוחות ועומסים".

עוד נטען כי "ביום שאחרי ההפסד, ליאו התאמן בחדר הכושר עם יתר השחקנים שפתחו בהרכב, בעוד אלה שלא פתחו עשו אימון קצת יותר אינטנסיבי. השחקנים אמרו כי ליאו במצב רוח טוב".

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

מסי 22 בנובמבר 2022. רויטרס
סיבה לדאגה? מסי/רויטרס

ליאונל סקאלוני עשוי לערוך מספר שינויים בהרכב מול מקסיקו כשאחד מהם ככל הנראה יהיה הכנסתו להרכב של ליסנדרו מרטינס על חשבון כריסטיאן רומרו. ייתכן שגם אלכסיס מקאליסטר יפתח על חשבון פאפו גומס. גם חוליאן אלברס נלקח בחשבון, אך אנחל די מריה ולאוטרו מרטינס אמורים לשמור על מקומם לצד מסי בחוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully