וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר צפוי לחזור רק בנוקאאוט: "מהרגעים הקשים בקריירה שלי"

לפי דיווחים, כוכב הסלסאו שנפגע בקרסול סיים את שלב הבתים, כמו דנילו: "משוכנע שתהיה לי הזדמנות לחזור ולעזור למדינה שלי". הפרשנים רוצים את רודריגו בהרכב. סילבה נגד מאמן סרביה: "חוסר כבוד"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.11/ספורט1

תקציר ה-0:2 של ברזיל על סרביה באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

נבחרת ברזיל פתחה אתמול (חמישי) את מונדיאל 2022 עם ניצחון 0:2 על סרביה, אך התחושות מעורבות. מצד אחד, הסלסאו הרשימו בעיקר במחצית השנייה ונהנו משער ענק של רישרליסון - היפה ביותר בטורניר עד כה, אולם מצד שני, הכוכב הגדול והמנהיג ניימאר נקע את קרסולו, מה שהכניס אומה שלמה לדאגה. לאחר שנבדק, ב"גלובו" הברזילאי דווח כי מספר 10 יושבת עד תום שלב הבתים, ויחמיץ את המשחקים מול שווייץ וקמרון.

ניימאר, שמירר בבכי על הספסל וצלע בדרך לחדר ההלבשה אמש, עבר היום צילום שבו אובחן נקע בקרסול, אך בשלב זה לא דובר על נזק לרצועה. יש לציין כי הנבחרת עצמה עוד לא פרסמה תגובה רשמית בעניינו של שחקן פריז סן ז'רמן.

"קשה להסביר את הגאווה שאני מרגיש כשאני לובש את החולצה הזו", כתב היום ניימאר בחשבון האינסטגרם. "אם אלוהים היה נותן לי הזדמנות להיוולד בכל מדינה בעולם, הייתי בוחר בברזיל. שום דבר בחיי לא היה קל, תמיד הייתי צריך לרדוף אחר החלומות והמטרות שלי. זה אחד הרגעים הכי קשים בקריירה שלי, ועוד במונדיאל. יש לי פציעה, כן, זה מרגיז, זה יכאב, אבל אני משוכנע שתהיה לי הזדמנות לחזור ולעזור למדינה שלי, לחברים שלי ולעצמי. האמונה שלי אינסופית".

גם המגן הימני דנילו נקע אמש את הקרסול, כשההבדל היחיד הוא שאצלו הפציעה היא ברגל שמאל, ולפי התקשורת הברזילאית גם הוא ייעדר עד שמינית הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניימאר, שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
כמה זמן הוא ייעדר? ניימאר/רויטרס
שחקן נבחרת ברזיל, טיאגו סילבה. ANP, GettyImages
"חוסר כבוד". טיאגו סילבה/GettyImages, ANP

בינתיים, בברזיל כבר מתכוננים לשוויץ ביום שני ומסמנים חלופה אפשרית לניימאר. במדינה הגדולה ביותר בדרום אמריקה מניחים כי טיטה יעלה עם שחקן התקפי, ולא יעבה את הקישור, כאשר המועמד הבכיר מבחינתם הוא רודריגו: "בריאל מדריד, רודריגו מפסיק להיות שחקן כנף. לפעמים הוא משחק כחלוץ, לפעמים כקשר מאחורי קארים בנזמה". בברזיל נזכרו במשחק הידידות של הסלסאו נגד טוניסיה בספטמבר, אז שחקנה של ריאל מדריד תופקד בקישור.

עוד לפני המשחק, מאמן סרביה דרגאן סטויקוביץ' עלה לכותרות בעקבות ספק ביקורת על המערך ההתקפי של ברזיל כתהה: "כשיש ארבעה שחקנים מקדימה, האם מישהו בכלל נשאר שם מאחורה?"

אחרי שער נקי וניצחון, בלם הסלסאו טיאגו סילבה ענה: "זה חוסר כבוד. לא ביקשנו שמישהו יפחד מאיתנו, אבל קצת כבוד. אם הוא היה עוקב קצת אחרינו, הוא היה רואה שספגנו מעט מאוד בין אם שיחקנו עם שלושה או ארבעה שחקנים מקדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully