וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וראן וקונדה יפתחו בצרפת, כריסטנסן: "לא מפחדים מהם"

תאו הרננדז יחליף את אחיו, דשאן יבצע שינויים נוספים בתקווה להתקרב להבטחת המקום הראשון. בלם דנמרק יודע שנבחרתו חייבת ניצחון ראשון (שבת, 18:00) דווקא מול אלופת העולם: "יש להם את היכולת לנצח, נבוא להוכיח אחרת". ז'ירו ינסה לשבור את שיאו של הנרי

מחזור 2הסתיים26/11/2022
צרפת
  • אמבפה (61)
  • אמבפה (86)
1:2
  • (68) כריסטאנסן
דנמרק
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.11/ספורט1

צרפת

אלופת העולם התחילה נהדר את המונדיאל הנוכחי עם 1:4 קליל על נבחרת אוסטרליה בדרך לראשות בית ד'. הצד הרע של המשחק היה פציעתו של לוקאס הרננדז שנפצע כבר בדקה ה-14 וגמר את העונה בעקבות קרע ברצועה הצולבת. את המגן השמאלי החליף אחיו, תאו, שצפוי לפתוח בהרכב מול הדנים.

הצרפתים סבלו מפציעות טרם פתיחת הטורניר, כשקארים בנזמה, כריסטופר אנקונקו ופרסנל קימפמבה נגרעו מהסגל ברגע האחרון. הם התווספו לאנגולו קאנטה ופול פוגבה שהיו פצועים עוד לפני קביעת הסגל של דידייה דשאן. על אף הפציעות, אלופת העולם נראתה נהדר מול האוסטרלים עם יכולת מופלאה של אוליבייה ז'ירו שהשתווה בגיל 36 לתיירי הנרי בראשות מלכי השערים של הטריקולור בכל הזמנים עם 52 כאלה וינסה לשבור את השיא כבר מול דנמרק.

מלבד השינוי של האחים הרננדז, דשאן מקבל בחזרה את רפאל וראן, שנכנס לנעליו של איברהימה קונאטה. ז'ול קונדה יחליף את בנז'מין פבאר באגף ימין. הרביעייה ההתקפית תישאר זהה - אנטואן גריזמן, עוסמאן דמבלה, קיליאן אמבפה ואוליבייה ז'ירו.

אוליבייה ז'ירו, חלוץ נבחרת צרפת. רויטרס
ישבור את השיא כבר בשבת? ז'ירו/רויטרס

דנמרק

הנבחרת שהגיעה לחצי גמר היורו האחרון יצאה מאוכזבת למדי מהתיקו המאופס נגד תוניסיה ותנסה להשיג שלוש נקודות ראשונות דווקא מול אלופת העולם. קספר יולמאנד איבד את תומאס דלייני שנפצע מול התוניסאים והקשר יעבור מבחן כשירות לפני המשחק החשוב, אך בכל מקרה לא אמור לפתוח בהרכב.

אנדראס כריסטנסן הצהיר כי הוא לא חושש מהמפגש מול הטריקולור ויודע שנבחרתו חייבת את הנצחון: "אנחנו לא מפחדים מצרפת. אנחנו מכירים את השחקנים שלהם, הם מאמינים שיש להם תמיד את היכולת לנצח ואנחנו נבוא כדי להוכיח אחרת. אני חושב שיש להם סגל מדהים ומאוד שמחתי שעוסמאן דמבלה חתם על חוזה חדש בברצלונה. אותו דבר לגבי ז'ירו, שמחתי כשהוא השווה את השיא וטוב לראות שהוא מצליח".

יולמאנד יערוך שינוי אחד בהרכב שפתח ב-0:0 עם תוניסיה, כשמיקל דמסגור, אחד מכוכבי היורו החולף, יחליף את תומאס דלייני במרכז הקישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מיקל דמסגור, שחקן נבחרת דנמרק. Francois Nel, GettyImages
ינסו לעצור את רצף תוצאות התיקו. דמסגור/GettyImages, Francois Nel

טריוויה

* צרפת הפכה לאלופת העולם המכהנת הראשונה לנצח במחזור הפתיחה מאז ברזיל ב-2006.

* היא תוכל להפוך לאלופה החמישית אי פעם שמנצחת את שני המשחקים הראשונים שלה.

* צרפת ניצחה בחמשת משחקי המונדיאל האחרונים שלה, בעוד דנמרק סיימה בשלוש תוצאות תיקו רצופות.

* אוליבייה ז'ירו יוכל לעקוף את תיירי הנרי ולהפוך למלך שערי נבחרת צרפת בכל הזמנים, כאשר כרגע הם עומדים יחדיו על 52 שערים.

* אם יכבוש מול הדנים, יהפוך לשחקן השני אי פעם באליפות העולם שכובש משחק שני ברצף בגיל 36 ומעלה, אחרי שטום פיניי עשה זאת במדי נבחרת אנגליה במונדיאל 1958.

* דנמרק ניצחה את צרפת בשני המפגשים האחרונים בין שתי הנבחרות.

הרכבי הקבוצות

שופט: שימון מרצ'יניאק (פולין)
אצטדיון: 974 (דוחא)
קהל: 42860

משחקי המחזור השלישי בבית ד'

אוסטרליה - דנמרק (רביעי, 17:00)
תוניסיה - צרפת (רביעי, 17:00)

לחצו ללוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully