וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון חיזק את איראן: "גיבורים". קלינסמן ביקר: "יושבים על השופט"

השוער בירך אחרי הניצחון על ויילס: "תקוה לאלה שנלחמים למען החופש במדינתכם". המאמן: "עם שופט אחר, זה היה נראה אחרת". קיירוש: "אנחנו כאן כדי לשחק עבור האוהדים". בייל: "זה כואב"

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי ניצחון איראן על ויילס/צילום: פז חסדאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

צפו בתקציר הניצחון של איראן על ויילס: באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

איראן התקרבה היום (שישי) להעפלה ראשונה בהיסטוריה לשמינית גמר המונדיאל, עם ניצחון 0:2 דרמטי על ויילס במסגרת בית ב'. שחקניו של קרלוס קיירוש שלטו על המגרש, אבל רק בדקה ה-98 הצליחו לעלות ליתרון מרגליו של רוזבה צ'שמי. ראמין רזאיאן הכפיל בדקה ה-101, וכך כבשו האיראנים את שערי הניצחון המאוחרים ביותר בתולדות הגביע העולמי.

את מוקד תשומת הלב לפני שריקת הפתיחה תפסה שוב סערת ההמנון האיראני, כאשר השחקנים כן שרו אותו הפעם אחרי המחאה במחזור הראשון, בזמן שהאוהדים שוב שרקו בוז וחלקם אף מיררו בבכי. השוער האיטלקי האגדי, ג'אנלואיג'י בופון, חיזק בציוץ: "אתם תיזכרו בזכות האומץ שלכם. הניצחון הזה הוא סימן של תקווה וכוח לאלה שנלחמים למען החופש במדינה שלכם. אתם גיבורים בעיני הרבה אנשים, ביניהם אני".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני נבחרת איראן חוגגים. Richard Heathcote, GettyImages
התקרבו לשמינית הגמר. שחקני נבחרת איראן/GettyImages, Richard Heathcote

מי שהופיע במונדיאל כשחקן וכמאמן, יורגן קלינסמן הגרמני, שהדריך בעבר את נבחרת ארצות הברית ומשמש כיום כפרשן ב-"BBC", הצביע על טקטיקה מפוקפקת של איראן: "הם ישבו על השופט, על הקוון ועל השופט הרביעי. הם כל הזמן בתוך האוזניים שלהם. זה לא במקרה, זה חלק מהתרבות וסגנון המשחק שלהם. היו המון אירועים שלא ראינו. הם מוציאים אותך מהמשחק, חמישה שחקנים מסביב לשופט. עם שופט אחר, זה היה נראה אחרת".

קיירוש חגג את הניצחון: "זה היה יום נפלא עבורנו, חזרנו לכדורגל ואין לי מילים להודות לשחקנים. הם ראויים למלוא הכבוד ותשומת הלב, הם עשו את ההתאמות - לא אני". הפורטוגלי, שאחרי התבוסה בידי אנגליה ביקר את אוהדי נבחרתו באמירה שנויה במחלוקת, שינה כיוון הפעם: "עשינו את זה בשבילם. זו הסיבה היחידה שאנחנו כאן, כדי לשחק עבור האוהדים".

גארת' בייל, שחקן נבחרת ויילס מאוכזב. רויטרס
הפסד כואב. גארת' בייל/רויטרס

מן העבר השני, קפטן ויילס גארת' בייל הודה: "זה כואב, אין דרך אחרת לתאר את זה. נלחמנו עד השנייה האחרונה, קשה לעכל אבל נצטרך להתאושש ולנסות שוב", אמר השחקן בן ה-33 על הסיכוי שעוד נותר לנבחרתו לעלות שלב, אם כי אינה תלויה בעצמה. בייל התייחס גם להרחקת השוער ויין הנסי בדקה ה-87, והוסיף: "ברור שיהיה קשה וזה תלוי במשחק המקביל, אבל נראה. כרטיסים אדומים משנים את המשחק לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully