וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הניצחון על מסי: יורש העצר הסעודי יעניק לשחקנים רולס רויס

עודכן לאחרונה: 25.11.2022 / 19:02

הגיבורים החדשים של המדינה זכו למתנה יוקרתית ממוחמד בן סלמאן אאל סעוד, שכבר סייע לנבחרת לפני מספר ימים כשהורה לשלוח מטוס פרטי כדי לפנות את אחד משחקני הנבחרת לגרמניה

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי ניצחון איראן על ויילס/צילום: פז חסדאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

נבחרת ערב הסעודית תפגוש מחר (שבת, 15:00) את פולין במסגרת המחזור השני של בית ג' במונדיאל 2022, אך במדינה ממשיכים לעסוק בסנסציה המופלאה במחזור הפתיחה מול ארגנטינה. לפי דיווחים, יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן אאל סעוד החליט להעניק לגיבורי הנבחרת מתנה - ולא סתם מתנה: מכונית יוקרה מדגם רולס רויס פאנטום, לכל אחד מהשחקנים שלקחו חלק בניצחון הגדול.

בן סלמאן אאל סעוד כבר סייע לנבחרת השבוע, כשהורה לשלוח מטוס פרטי לקטאר ולפנות את יאסר אל-שראני, שספג ברכייה משוער הנבחרת, לניתוח בהול בגרמניה.

לאחר ה-1:2 הענק על ארגנטינה, הכריזו בסעודיה על יום חג לאומי והעניקו לכל תושבי המדינה יום חופשי כללי - בלי עבודה ובלי לימודים - כדי לחגוג את ההישג ההיסטורי, שנחשב לאחת ההפתעות הגדולות בתולדות הגביע העולמי.

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

שחקן ערב הסעודית סלאח אל-שהרי חוגג עם חבריו. רויטרס
ניצחון משתלם. ערב הסעודית חוגגת סנסציה/רויטרס

סאלם אל דווסארי, כובש שער הניצחון על ליאונל מסי וחבריו, אמר בסיום: "השבח לאל ולנביא. נבחרת סעודיה לא הגיעה לכאן רק כדי להשתתף אלא כדי לנצח. הלוואי שנגיע רחוק, אבל לאט לאט. היום לא אכזבנו את האוהדים שלנו שהגיעו לכאן וגרמנו לשמחה רבה לאלה שתמכו בנו מהבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully