וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי התרגש עד דמעות: "הוא חיכה לזה כל כך הרבה זמן!"

בפולין חגגו את שער הבכורה של הסקורר במונדיאלים ("טבע בזרועות חבריו") ולא שכחו את הגיבור שצ'סני: "מגיע לו רולס רויס". לבנדובסקי: "צריך להישאר עם רגליים על הקרקע"

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי ניצחונה של פולין על ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי עריכת וידאו: טל רזניק

"הוא חיכה לזה כל כך הרבה זמן!", היללו הערב (שבת) הכותרות בתקשורת הפולנית. רוברט לבנדובסקי כבש שער ראשון בטורנירי מונדיאל ולמרות שזה היה רק המשחק החמישי שלו, הוא באמת חיכה לזה כל כך הרבה זמן. "אחרי השער, הקפטן טבע בזרועות חבריו ולא היה יכול להסתיר את ההתרגשות".

הסקורר המופלא כבש עד הערב 76 שערים בנבחרת פולין - הרבה יותר מכל שחקן אחר (ולודימירז' לובנסקי שבמקום השני עם 48) - אבל יכול להיות שה-77 היה המתוק מכולם. בדקה ה-82 לבנדובסקי בן ה-34 ניצל טעות בהגנה ערב הסעודית, קבע 0:2 ושם חותמת על ניצחון פולני.

צפו בתקציר ניצחונה של פולין 0:2 על ערב הסעודית באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני נבחרת פולין, רוברט לבנדובסקי, יאן בדנארק. Lars Baron, GettyImages
מגיע לו. לבנדובסקי ובדנארק בתום המשחק/GettyImages, Lars Baron

עם כל הכבוד לסיפור הגדול של לבנדובסקי, האיש של פולין במונדיאל עד עכשיו הוא וויצ'ך שצ'סני. השוער עצר היום פנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ומיד הוסיף הצלה מופלאה מהריבאונד. שצ'סני שמר על רשת נקייה משחק שני ברציפות והוא עם 9 עצירות של 9 כדורים שנבעטו למסגרת הפולנית.

ב-Sport.pl כתבו: "אחרי הניצחון על ארגנטינה, מלך ערב הסעודית (יורש העצר) העניק לשחקנים במתנה רכבי רולס רויס. אם ככה, אחרי המשחק הערב גם השוער שלנו ראוי לרולס רויס. הופעה נהדרת של שצ'סני, שסוף סוף נתן משחק גדול בטורניר גדול".

שצ'סני גילה בסיום: "הבועט חיכה לתנועה הראשונה שלי ופשוט נפל למלכודת. הביטחון שלנו עלה אחרי המשחק הזה, יכולנו לנצח בתוצאה גבוה יותר אם היינו מרוכזים בדקות האחרונות. זה נחמד לנצח במונדיאל ומיוחד מאוד לעצור בו פנדל".

גז'גוז' קריכוביאק החמיא לשוער: "שצ'סני מקבל הרבה כסף עבור מה שהוא עושה. אני מברך אותו על הופעה פנטסטית ומריע לו על עצירת הפנדל. כדי להצליח במונדיאל אתה צריך שוער ברמה עולמית, ולנו יש אחד כזה".

"היום אנחנו חווים רגעים יפהפיים", אמר המאמן צ'סלב מיכנייביץ', שניצב תחת ביקורת נוקבת בימים האחרונים ובכלל מאז שמונה לתפקיד, "יש לנו 4 נקודות, אבל זה לא מבטיח לנו כלום עדיין. אני שמח שכבשנו שני שערים ומרוצה מכך שהגענו למצבים להגדיל את התוצאה. שצ'סני? הוא עשה עבודה פנטסטית".

לבנדובסקי אמר בסיום: "זה חלום שהתגשם לכבוש במונדיאל. כמובן שבמדים הלאומיים טובת הנבחרת באה לפני הכול, אבל אני חלוץ ותמיד רוצה להבקיע. יכולנו לתקוף יותר ולהיות יותר אגרסיביים במרכז השדה, אבל כשהובלנו רצינו להרגיע את המשחק ולחכות למצבים שלנו. אני מקווה שנישאר עם רגליים על הקרקע לקראת המשחק מול ארגנטינה וניתן בו את כל כולנו".

וויצ'ך שצ'סני, שוער נבחרת פולין. Laurence Griffiths, GettyImages
מחמאות מכל עבר. וויצ'ך שצ'סני/GettyImages, Laurence Griffiths

המספרים

* לבנדובסקי כאמור כבש את השער ה-77 שלו במדים הלאומיים - אותו מספר שערים שיש לפלה בנבחרת ברזיל.

* וויצ'ך שצ'סני הוא השוער השלישי במונדיאל הנוכחי שעוצר פנדל ושומר באותו משחק על רשת נקייה. קדמו לו גיירמו אוצ'ואה וטיבו קורטואה. זו הפעם הראשונה שזה קורה במונדיאלים (לפחות מאז 1966, אז החלו לאגור נתונים).

* שצ'סני הוא בסך הכול השוער הפולני השני בהיסטוריה שעוצר פנדל במסגרת הגביע העולמי. הראשון היה יאן טומאשבסקי ב-1974.

* המחצית הראשונה במשחק הערב כללה 5 כרטיסים צהובים - הכי הרבה במשחק מונדיאל מאז גמר 2010 בין ספרד להולנד.

במחזור הסיום של בית ג' פולין תשחק נגד ארגטינה וערב הסעודית תפגוש את מקסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully