וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרמאריץ' עקץ את מאמן קנדה: "הוכחנו להם מי ז**ן את מי"

במחנה הקרואטי לא שכחו הצהרות המאמן הקנדי ושיבחו את קרמאריץ', שסגר חשבון: "אני מודה לקנדה על המוטיבציה שהם נתנו לנו"

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי הניצחון של מרוקו על בלגיה/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: אביעד בלילי

ג'ון הרדמן, מאמן נבחרת קנדה, אמר לעיתונאים הקנדיים שהגיעו לקטאר שנבחרתו "תבוא לז**ן את קרואטיה". סגנית אלופת העולם זעמה על אותה התרסה, הבטיחה "נקמה" וגמלה לקנדים עם 1:4 מרשים היום (ראשון) באצטדיון חליפה, שהעלה אותה לפסגת הבית וחיסל את סיכוייה של קנדה להעפיל לשמינית.

קנדה אמנם חגגה שער היסטורי במשחקי גביע העולם, אבל הגול של אלפונסו דייויס אחרי 68 שניות היה רחוק מלהספיק לאור מהפך שהושלם עוד במחצית הראשונה. בתקשורת הקרואטית מיהרו לעקץ חזרה את המאמן הקנדי ונבחרתו וכתבו ש"קרואטיה ניצחה בזכות ה'קארמה'", שזהו כמובן משחק מילים מכיוון שזהו הכינוי של אנדריי קרמאריץ'.

לחצו כאן לעמוד המונדיאל של קטאר 2022 בוואלה! ספורט

צפו בקנדה כובשת שער היסטורי, ובקרואטיה הופכת ל-1:4: התקציר באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אנדריי קרמאריץ', שחקן נבחרת קרואטיה לצד איבן פרישיץ'. רויטרס
נקמו בקנדים. פרישיץ' וקרמאריץ'/רויטרס

"אני רוצה להודות למאמן של קנדה על המוטיבציה שהוא נתן לנו. בסופו של דבר, קרואטיה הוכיח מי ז**ן את מי", אמר אנדריי קרמאריץ', שכבש פעמיים והשתווה עם 22 שערים לדריו סרנה במקום השישי של כובשי נבחרת קרואטיה בכל הזמנים, "הייתה לנו פתיחה מאוד קשה, חמש דקות רעות, אבל הוכחנו שאנחנו תמיד מפוקסים, חזקים משחקים בדרך הנכונה והשגנו מהפך מהיר. אבל אסור לנו להיכנס לאופוריה כעת כי המשחק האחרון נגד בלגיה יכריע. עבורי זה היה ערב מיוחד כי אתה לא מבקיע בכל יום צמד במונדיאל, אני מודה לכולם על התמיכה".

דברים דומים אמר גם איבן פרישיץ', שבישל פעמיים לקרמאריץ': "הבטחתי לכם אחרי המשחק הראשון שאתם תראו קרואטיה הרבה יותר טובה. נגד מרוקו היינו מפוקסים יותר מדי במשחק ההגנה כי ידענו כמה היריבה חזקה במתפרצות, אבל זה לא אנחנו וככה זה גם היה נראה. היום התחלנו נורא, אבל חזרנו לעצמנו וניצחנו בצדק. מצפה לנו עכשיו משחק מול בלגיה ואנחנו יודעים שאסור לנו להפסיד, אבל אנחנו נשחק כדי לנצח. עלינו להיות חכמים ולשחק ללא פחד, כי אנחנו יודעים עד כמה אנחנו טובים".

אלפונסו דייויס, שחקן נבחרת קנדה. רויטרס
שער היסטורי לא הספיק וקנדה הובסה. דייויס/רויטרס

המספרים

* נבחרת קנדה הפכה לשלישית שמפסידה את חמשת משחקיה הראשונים בגביעי העולם, אחרי מקסיקו (9) ואל סלבדור (6).

* איבן פרישיץ', שבישל היום פעמיים, העלה את מאזנו במשחקי המונדיאל לתשעה שערים ושישה בישולים - מעורב בחמישה שערים יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריית קרואטיה במונדיאל.

* אלפונסו דייויס הקנדי שכבש אחרי 68 שניות הבקיע את השער המהיר ביותר במשחקי המונדיאל מאז שקלינט דמפסי האמריקאי הבקיע במונדיאל 2014 לאחר 29 שניות נגד גאנה.

מחזור הסיום של בית ו' ייערך ביום חמישי, כאשר קרואטיה תפגוש ב-17:00 את בלגיה ובמקביל קנדה תשחק מול מרוקו. תיקו בין קרואטיה לבלגיה יעלה את סגנית אלופת העולם לשמינית הגמר, אך בלגיה תודח בתרחיש כזה אם קנדה שכבר הודחה לא תנצח את מרוקו. אם מרוקו לא תפסיד לקנדה, המפסידה בין בלגיה לקרואטיה תודח ובמקרה של תיקו תהיה זו כאמור בלגיה שתודח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully