וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוי, מתוסכל, מבודד: תמונה אחת חשפה מה עובר על דה בראונה

השחקן מספר 1 של בלגיה הרגיז את חבריו הוותיקים ונראה מנותק מפתיחת המונדיאל. חלוץ העבר ז'יל דה בילדה: "הסימנים לא טובים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

משבר עמוק בנבחרת בלגיה. ההפסד המפתיע 2:0 למרוקו חשף בקיעים עמוקים בסגל ולמרות שלשדים האדומים עדיין יש סיכוי לעלות לשמינית הגמר (ניצחון על קרואטיה יעשה את העובדה ואולי גם תיקו יספיק), נראה שעליהם להתמקד במצב החברתי לפני העבודה על היכולת החלשה.

בבלגיה עוסקים מאז אתמול בעיקר בתמונה אחת, שפורסמה בעמוד הטוויטר הרשמי של הנבחרת: רומלו לוקאקו אסף את שחקני הסגל לנאום מוטיבציה לפני פתיחת המשחק וכולם מתכופפים ומתחבקים, מלבד אחד שעומד זקוף ונראה מבודד לחלוטין: קווין דה בראונה.

השחקן הכי טוב של בלגיה, יש שיגידו הכי טוב בעולם, נראה לא טוב מתחילת הטורניר ואתמול איבד 27 כדורים. אחרי שנבחר ל"איש המשחק" נגד קנדה למרות יכולת לא טובה, דה בראונה הודה ש"אין לי מושג למה בחרו בי, אולי בגלל השם שלי".

נבחרת בלגיה, קווין דה בראונה. הטוויטר של נבחרת בלגיה, אתר רשמי
כולם מחובקים, חוץ מדה בראונה. נבחרת בלגיה אתמול לפני מרוקו/אתר רשמי, הטוויטר של נבחרת בלגיה

KDB נראה כבוי בינתיים, אפילו בודד. אתמול כשיאן ורטונגן (בן ה-35) רטן אחרי ההפסד ש"בטח עכשיו יגידו עלינו שאנחנו זקנים", הוא כיוון בין היתר לדה בראונה. מדוע? כי ערב המשחק, קשר מנצ'סטר סיטי אמר ש"אנחנו כבר זקנים מדי לזכות במונדיאל".

יכול להיות שדה בראונה אמר את הדברים בחצי צחוק, אבל זה כאמור לא הצחיק אף אחד, בעיקר וותיקים כמו ורטונגן, אקסל ויטסל ודריס מרטנס שביחד איתו, הפכו את בלגיה לאחת הנבחרות החזקות בעולם בעשור האחרון. "בגביע העולמי השחקנים כל הזמן צריכים להתראיין" ניסה להסביר המאמן רוברטו מרטינס, "90 אחוז מהדברים שהם אומרים הם חיוביים, אבל לפעמים יש איזה משפט או שניים שהכתבים מוציאים מההקשר".

חלוץ העבר ז'יל דה בילדה, שיצא לקטאר כפרשן, אמר: "קווין דה בראונה הופך ליותר ויותר מבודד בנבחרת. הוא השחקן הכי טוב בסגל, אבל הוא מתוסכל בעצמו וגם מתסכל את השחקנים האחרים. וזה לא סימן טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully