וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים שבנזמה כשיר, האם ישוב לסגל צרפת במונדיאל?

החלוץ ישוב להתאמן בריאל מדריד ולא הוחלף בסגל של אלופת העולם, שיכולה להחזירו לשורותיה בכל רגע. האם דשאן יאפשר זאת?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

האם קארים בנזמה יחזור לסגל של נבחרת צרפת כבר במהלך המונדיאל? דידייה דשאן לא זימן שחקן אחר כאשר זוכה כדור הזהב נגרע בגלל פציעה ולכן עוד יכול להשתמש בו אם יחזור לכשירות. על פי התקשורת הספרדית, בנזמה נמצא בכשירות כמעט מלאה וצפוי להתייצב לאימון ריאל מדריד בחמישי. תיאורטית הוא יכול לשוב גם לסגל הצרפתי, כל עוד המאמן דשאן ירצה בכך.

גם אם לא ייקרא מחדש לסגל, בנזמה ייחשב לאלוף עולם ויהיה זכאי למדליה אם צרפת תצליח להניף שוב את הגביע העולמי בסיום גמר המונדיאל ב-18 בדצמבר. פיפ"א אישרה כי 26 מדליות יחולקו לשחקנים וכאמור שמו של בנזמה לא נגרע מהרשימה שהגישה צרפת בתחילת הטורניר.

קארים בנזמה, חלוץ נבחרת צרפת. FRANCK FIFE, GettyImages
בכל זאת יהיה חלק מהמונדיאל הזה? קארים בנזמה/GettyImages, FRANCK FIFE

בנזמה בן ה-34, שלא נכלל בסגל למונדיאל הקודם בגלל פרשת הסחיטה בה היה מעורב, חזר לשחק בנבחרת צרפת לפני היורו האחרון ואמור היה להוביל את הטריקולור במונדיאל הנוכחי יחד עם קיליאן אמבפה. הפציעה שלו שינתה את התוכניות והפכה את אוליבייה ז'ירו לשחקן הרכב, שבנוסף הופיעו דיווחים ש"האווירה בנבחרת השתפרה" בהיעדרו של בנזמה.

אורליאן טשואמני, חברו של החלוץ בריאל ובנבחרת, הכחיש את הטענות הללו והבהיר כי מדובר בדיווחים כוזבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צרפת היא הנבחרת הראשונה במונדיאל שהבטיחה את מקומה בשמינית הגמר, אחרי ניצחונות על אוסטרליה ודנמרק. את שלב הבתים היא תסיים ביום רביעי מול תוניסיה, כאשר נקודה ואפילו הפסד מינימלי יספיקו לה כדי להעפיל מהמקום הראשון.

על פי הדיווחים בצרפת, דשאן צפוי לבצע שישה או שבעה שינויים בהרכב מול תוניסיה. סטיב מנדנדה הוותיק יפתח בין הקורות ואדוארדו קמאבינגה, האלתור בסגל כמחליף בעמדת המגן השמאלי, צפוי לאפשר מנוחה לתאו הרננדז. גם בנז'מן פבאר, יוסוף פופאנה וקינגסלי קומאן תורגלו ב-11.

ללוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

מונדיאל 2022 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully