וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטה מרטינו לא ימשיך אחרי המונדיאל, במקסיקו רוצים את הרווה רנאר

ה"טרי" זקוקה לנס כדי לעלות לשמינית גמר המונדיאל (רביעי, 21:00), בתקשורת סימנו את מאמן היריבה מחר כמחליף אפשרי. ערב הסעודית מחפשת העפלה ראשונה מאז 1994

מחזור 3הסתיים30/11/2022
ערב הסעודית
  • אל-דוסארי (90)
2:1
  • (47) מרטין
  • (52) צ'אבז
מקסיקו
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

ערב הסעודית

ערב הסעודית תלויה בעצמה בזכות הסנסציה שחוללה ב-1:2 על ארגנטינה במחזור הראשון, וניצחון על מקסיקו יעלה אותה לשמינית הגמר לראשונה מאז 1994 - אז גם רשמה את הופעת הבכורה שלה במונדיאל, והודחה בידי שבדיה. גם תיקו יעניק לסעודים כרטיס לשלב הנוקאאוט, אך רק בתנאי שפולין תנצח את ארגנטינה בהפרש של שלושה שערים, או לחילופין ארגנטינה תביס את פולין בארבעה שערים ומעלה.

עבדוללה אל-מלכי ספג מול פולין את הכרטיס הצהוב השני שלו בטורניר, לכן הרווה רנאר מחויב לבצע שינוי בהרכב ונוואף אל-עאבד עשוי לפתוח. אם ימצא את הרשת, סאלם אל-דווסארי יוכל להשתוות לסמי אל ג'אבר כמלך שערי הנבחרת הסעודית במונדיאל אי פעם, כשלאחרון יש שלושה כיבושים.

רנאר הרווה מאמן נבחרת ערב הסעודית. Richard Sellers, GettyImages
לפני המפגש עם הרווה רנאר, במקסיקו סימנו אותו כמאמן אפשרי לנבחרת/GettyImages, Richard Sellers

מקסיקו

עוד לפני שמקסיקו תעלה למשחק שככל הנראה יהיה האחרון שלה בטורניר, באתר "TUDN" פורסם אתמול שהמאמן טאטה מרטינו לא ימשיך על הקווים מעבר לסוף השנה הנוכחית, אז גם יסתיים חוזהו. כמובן שלא מדובר בהפתעה, שכן הארגנטינאי צפוי להיות המאמן הראשון שלא עולה עם ה"טרי" לשמינית גמר המונדיאל מאז 1990, טורניר שבו המקסיקנים כלל לא השתתפו. בינתיים, העיתונאי המקומי חרארדו מלין כבר סימן את מי שלדעתו אמור להיות המחליף - יריבו של מרטינו על הקווים מחר: "כבר מצאתי את המאמן של מקסיקו בקמפיין הבא - הרווה רנאר, מי שמאמן כיום את ערב הסעודית".

על מנת לעלות שלב, מקסיקו צריכה לא רק להביס את הסעודים בהפרש גבוה, אלא גם שתהיה הכרעה במשחק המקביל, בין פולין לארגנטינה. "אין תירוצים, אנחנו חייבים לנצח. הנבחרת הזו אף פעם לא נתנה תירוצים, לפעמים צריך לתאר את המציאות. כשאנחנו אומרים ששיחקנו טוב במשך 60 דקות, זה כי עשינו את זה. אנחנו צריכים לספק תשובות לכל העם המקסיקני, להתגונן בתירוצים מרגיש לי בינוני", פסק מרטינו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. בנוגע לכך שנבחרתו לא כבשה כבר 384 דקות במסגרת המונדיאל, טאטה הזכיר את הפציעות שפקדו אותה בשנה האחרונה: "כעת זה יותר חשוב כי אנחנו זקוקים לשערים מחר. מה שקרה בשנה האחרונה הוא שונה, כי היו לנו בעיות פיזיות אצל שחקני ההתקפה. אבל לא נראה לי שאנחנו צריכים להיות כאלה פסימיים בנושא המחסור בשערים".

המאמן אמור לשוב מחר למערך של ארבעה שחקני הגנה, כשחורחה סאנצ'ס יפתח בעמדת המגן הימני. אנדרס גוארדאדו שנפגע נגד ארגנטינה התאושש, אבל נמצא בספק, ובקישור עשוי לפתוח אלכסיס וגה כדי להוסיף מחץ התקפי לאור הצורך בניצחון גבוה. במקרה כזה, לצד הירווינג לוסאנו יפתחו רוחליו פונס מורי, אוריאל אנטונה או הנרי מרטין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אנדרס גוארדאדו, שחקן נבחרת מקסיקו. רויטרס
בספק למחזיר האחרון. גוארדאדו עם גוטיירס/רויטרס

טריוויה

* חמש פעמים נפגשו שתי הנבחרות הללו בכל המסגרות, ומקסיקו מעולם לא הפסידה - ארבעה מהמשחקים הסתיימו בניצחון שלה.

* אף שחקן בנבחרת מקסיקו לא רשם יותר מבעיטה אחת למסגרת בטורניר הנוכחי: רק חמש כאלה היו בסך הכל, הכמות הכי נמוכה של ה"טרי" בשני משחקיה הראשונים במונדיאל מאז גביע העולם ב-1966.

* ערב הסעודית שמרה על רשת נקייה רק פעם אחת ב-18 משחקי מונדיאל.

הרכבי הקבוצות

שופט: מייקל אוליבר (אנגליה)
אצטדיון: האייקוני (לוסייל)
קהל: 84985

ערב הסעודית הדהימה את ארגנטינה עם ניצחון 1:2 במחזור הראשון, אך הונחתה על הקרקע על ידי פולין שגברה עליה 0:2 בשבת האחרונה. מקסיקו סיימה ב-0:0 מול הפולנים, לפני שנוצחה 2:0 על ידי מסי וארגנטינה.

מונדיאל 2022 בוואלה! ספורט

ללוח השידורים המלא של המונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully