וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של ראיקוביץ' במוקד: "שחקני סרביה שכבו עם נשות חבריהם"

על פי השמועות, ולאחוביץ' וגודל שכבו עם הנשים של ראיקוביץ' ויוביץ' - הגילוי הוביל לעימות פיזי. השחקנים הכחישו ולעגו לדיווחים, אנה ראיקוביץ': "קנאים ממציאים סיפורים, טיפשים מפיצים אותם ואידיוטים מאמינים להם"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 30.11/ספורט1

"נשים הרסו את החלום שלנו בקטאר" - זו הטענה הרווחת כרגע בקרב אוהדי נבחרת סרביה וההסבר לחוסר ההרמוניה בסגל הנבחרת. החבורה של דרגאן סטויקוביץ' החלה את מונדיאל 2022 עם הפסד 2:0 לברזיל ואז שמטה יתרון 1:3 מול קמרון שחזרה ל-3:3 והותירה את סרביה עם נקודה אחת במקום האחרון בבית ז'. כדי להעפיל בכל זאת לשמינית הגמר, תצטרך הנבחרת מהבלקן לנצח את שוויץ במחזור הסיום ולקוות שקמרון לא תפתיע במקביל את ברזיל. אבל לדעת הסרבים, הבעיות בסגל עמוקות הרבה יותר.

על פי הדיווחים, כל האווירה בנבחרת עכורה לאחר עימות פיזי שפרץ בין לוקה יוביץ' לנמניה גודל. ומדוע השניים התקוטטו? השמועות מספרות על כך שגודל ודושאן ולאחוביץ' שכבו עם הנשים של יוביץ' ופרדראג ראיקוביץ', שוער המשנה ששיחק ארבע שנים במכבי תל אביב וכיום מגן על שערה של מאיורקה הספרדית.

הסטורי של שחקן נבחרת סרביה לוקה יוביץ' עם נמניה גודל. אינסטגרם, צילום מסך
לוקה יוביץ' ונמניה גודל לועגים בסטורי לדיווח כי התקוטטו/צילום מסך, אינסטגרם

אחד הדיווחים גרס כי לאחר הבלגן רצה המאמן פיקסי להתפטר מתפקידו עוד במהלך הטורניר, אבל יו"ר ההתאחדות מנע זאת ממנו. הסברה היא כי בגין האירועים הללו ולאחוביץ' אפילו לא שותף כמחליף במשחק מול קמרון וגם גודל, שדווקא היה בהרכב במחזור הפתיחה מול ברזיל, נותר על הספסל במשחק השני. המאמן הסביר שחלוץ יובנטוס כשיר רק ב-30 אחוזים ולכן לא שיתף אותו, אבל ולאחוביץ' עצמו כתב באינסטגרם: "תמיד מוכן". יוביץ' וראיקוביץ' גם הם לא שותפו.

יוביץ' וגודל העלו סטורי משותף שבו לעגו לשמועות על עימות פיזי ביניהם וגם הקפטן דושאן טאדיץ' הכחיש את הדיווחים על מכות באימון. "מעולם לא הייתה אווירה טובה יותר בנבחרת", הגיב הקפטן במסיבת העיתונאים אתמול. "אנחנו יחד מההתחלה עד הסוף, אין שום בעיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

למרות זאת, השמועות ממשיכות להתרוצץ ונראה כי צפויות התפתחויות נוספות, על אחת כמה וכמה אם סרביה תודח ביום שישי. גורמים בכדורגל הסרבי סיפרו לוואלה! ספורט כי הדיבורים בתוך הנבחרת הם על מתיחות גדולה בין ולאחוביץ' לראיקוביץ'.

אנה ראיקוביץ', שסופגת השמצות ביממה האחרונה מאוהדים רבים בסרביה, הכחישה גם היא באינסטגרם וכתבה: "אנשים קנאים תמיד ממציאים סיפורים, טיפשים מפיצים אותם ואידיוטים מאמינים להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully