וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום קוריאה המפתיעה מחכה לברזיל, שוויץ נגד רונאלדו ופורטוגל

תמונת שמינית גמר המונדיאל הושלמה: הברזילאים עם דרך סלולה לחצי הגמר, גם ארגנטינה במסלול נוח בדרך לארבע האחרונות, צרפת מול אנגליה ברבע?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 30.11/ספורט1

שלב הבתים של מונדיאל 2022 הגיע לסיומו, ותמונת שמינית הגמר הושלמה. אלה המשחקים שמצפים לנו בשלב הנוקאאוט הראשון בקטאר.

נבחרת הולנד חוגגת. רויטרס
חוזרים לנוקאאוט. שחקני נבחרת הולנד/רויטרס

הולנד - ארצות הברית (שבת, 17:00)

שתי הנבחרות שנעדרו ממונדיאל 2018 רשמו חזרה מוצלחת לבמה המרכזית, ותיפגשנה בפעם הראשונה במסגרת רשמית. השתיים נפגשו חמש פעמים בעבר במשחקי ידידות - ארבעת המפגשים הראשונים הסתיימו בניצחון כתום, אך במפגש החמישי והאחרון - ביוני 2015 - ניצחו האמריקאים 3:4.

המנצחת תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין ארגנטינה לאוסטרליה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאט לקי שחקן נבחרת אוסטרליה חוגג שער. רויטרס
ההפתעה של שלב הבתים מחכה. לקי מאוסטרליה חוגג/רויטרס

ארגנטינה - אוסטרליה (שבת, 21:00)

אחרי שלב בתים מאתגר במיוחד, ארגנטינה מביטה קדימה לעבר מפגש מול ההפתעה הגדולה של שלב הבתים. האלביסלסטה והסוקרוז נפגשו שבע פעמים, כאשר המאזן עומד על חמישה ניצחונות לארגנטינה (כולל בארבעת המשחקים האחרונים), תיקו אחד וניצחון אוסטרלי אחד. המפגש האחרון, במשחק ידידות ב-2007, הסתיים ב-0:1 לארגנטינה.

המנצחת תפגוש את המנצחת בין הולנד לארצות הברית.

שחקן נבחרת צרפת, קיליאן אמבפה. רויטרס
רוצה להסתער על גביע עולמי נוסף. אמבפה/רויטרס

צרפת - פולין (ראשון, 17:00)

המפגש הקרוב בקטאר יהיה ה-18 אי פעם בין שתי הנבחרות. צרפת ניצחה שמונה פעמים, הפסידה שלושה מפגשים ונפרדה שש פעמים בתיקו מול הפולנים. במונדיאל יהיה זה המפגש השני, כאשר הראשון ב-1982 הסתיים ב-2:3 פולני. המפגש האחרון, משחק ידידות ב-2011, הסתיים ב-0:1 לאלופת העולם המכהנת. שני שחקנים שהיו אז על המגרש צפויים לשחק גם הפעם - וויצ'ך שצ'סני ורוברט לבנדובסקי.

המנצחת תפגוש את המנצחת בין אנגליה לסנגל.

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
ישמרו על מאזן טוב מול האפריקאיות? שחקני נבחרת אנגליה/רויטרס

אנגליה - סנגל (ראשון, 21:00)

הנבחרת האפריקאית העפילה לשמינית הגמר בפעם השנייה בתולדותיה, ותפגוש לראשונה אי פעם את נבחרת שלושת האריות. ב-20 מפגשים עד היום בכל המסגרות, אנגליה מעולם לא הפסידה לנבחרת אפריקאית (14 ניצחונות, שש תוצאות תיקו). אנגליה פגשה שמונה פעמים נציגה אפריקאית בגביע העולם, ומאזנה עומד על ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאו תיקו, כאשר המפגש היחיד מביניהם שהיה בנוקאאוט, ברבע גמר מונדיאל 1990, הסתיים בניצחון 2:3 על קמרון.

המנצחת תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין צרפת לפולין.

לוקה מודריץ', שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
הסגנית מחכה ליפן. מודריץ'/רויטרס

יפן - קרואטיה (שני, 17:00)

המסע של קרואטיה לעבר החלום - גמר שני ברציפות - מתחיל נגד אחת מהפתעות הטורניר. יפן הבלתי צפויה אמנם הפסידה נגד קוסטה ריקה בבתים, אך הראה בניצחונות על גרמניה וספרד שאי אפשר להקל בה ראש. עבור היפנים זו הפעם הראשונה בה היא צולחת את שלב הבתים במונדיאל שני טורנירים ברציפות, אך היא אף פעם לא הייתה ברבע הגמר. לפני ארבע שנים היא הפסידה במעמד זה 3:2 לבלגיה בתום מהפך בלתי נשכח.

הנבחרות נפגשו שלוש פעמים בעבר - כל אחת ניצחה פעם אחת והיה תיקו נוסף. שני המפגשים האחרונים בין השתיים נערכו גם הם בגביע העולם - 0:0 במונדיאל 2006 ו-0:1 קרואטי שמונה שנים קודם לכן.

המנצחת בין יפן לקרואטיה תפגוש את ברזיל או דרום קוריאה.

שחקני נבחרת דרום קוריאה. רויטרס
ידהימו גם את ברזיל? שחקני דרום קוריאה/רויטרס

ברזיל - דרום קוריאה (שני, 21:00)

לקוריאנים יש שני ניצחונות ב-12 המשחקים האחרונים שלהם במונדיאל - 0:2 על גרמניה ב-2018 ו-1:2 על פורטוגל במחזור הסיום של שלב הבתים בקטאר. בשבעת הטורנירים האחרונים ברזיל הגיעה לפחות לרבע הגמר, בעוד דרום קוריאה הגיעה למעמד חצי הגמר רק ב-2002, שם הסלסאו זכו בפעם החמישית בטורניר. השתיים מעולם לא נפגשו בשלב הנוקאאוט, ואלופת העולם לשעבר תעשה הכל מול יונג מין-סון וחבריו כדי להמשיך לדהור קדימה בדרך לזכייה שישית.

המנצחת בין ברזיל לדרום קוריאה תפגוש ברבע הגמר את יפן או קרואטיה.

שחקני נבחרת מרוקו, עבדלחמיד סבירי, יוסף אן-נסירי. רויטרס
ימשיכו במסע הקסם? שחקני מרוקו חוגגים עלייה/רויטרס

מרוקו - ספרד (שלישי, 17:00)

ספק אם מרוקו ציפתה לפגוש את ספרד שהייתה בדרך הבטוחה לסיים במקום הראשון, אך הדרמות של חמישי בערב סיפקו מפגש על טהרת הים התיכון. מדובר במפגש הרביעי בין הנבחרות, כאשר האחרון שבהם - בשלב הבתים במונדיאל 2018 - הסתיים ב-2:2 מרתק. האם גם הפעם נקבל דרמה בין האפריקאים ללה רוחה?

המנצחת בין מרוקו לספרד תפגוש את פורטוגל או שוויץ.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו, מול שחקן נבחרת דרום קוריאה, קים יונג-גוון. רויטרס
קרב קשוח מצפה לו מול שוויץ. רונאלדו/רויטרס

פורטוגל - שוויץ (שלישי, 21:00)

כריסטיאנו רונאלדו הבטיח שיפרוש אחרי הטורניר אם יזכה במונדיאל, ואת משוכת שלב הבתים עבר בהצלחה, על אף שער אחד שלו והפסד לדרום קוריאה במחזור הסיום. השוויצרים גברו על הפורטוגלים במפגש האחרון בין הנבחרות עם 0:1 במסגרת ליגת האומות משער של האריס ספרוביץ' ויקוו לשחזר את התוצאה בדרך לשחזר את הישג השיא מ-1934, 1938 ו-1954, שם השוויצרים הגיעו עד רבע הגמר. אלופת אירופה לשעבר לא הגיעה למעמד רבע הגמר מאז מונדיאל 2006, שם הפסידה לצרפת בחצי הגמר.

המנצחת בין פורטוגל לשוויץ תפגוש את מרוקו או ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully