וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטה צפוי לבצע 10 שינויים נגד קמרון, ניימאר מדאיג את ברזיל

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 12:41

מיליטאו מתוכנן להיות היחיד שישמור על מקומו ב-11 של הסלסאו במשחק סיום שלב הבתים (שישי, 21:00). דני אלבס יפתח ויעשה היסטוריה, הכוכב עובר טיפולים וקיים חשש שייעדר גם מהשמינית. אבובקאר עשוי לעלות בהתקפה של סונג לצד שופו-מוטינג

מחזור 3הסתיים02/12/2022
קמרון
  • אבובקאר (90)
0
    ברזיל
    תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

    ברזיל

    נבחרת ברזיל כבר הבטיחה את מקומה בשמינית גמר המונדיאל וסביר שהיא תעלה מהמקום הראשון לאור טבלת הבית ערב מחזור הסיום, אבל השאלה הגדולה שמרחפת מעל הסלסאו היא האם ניימאר יהיה כשיר לשמינית הגמר. בדיווחים הראשוניים פורסם שהכוכב ישוב בזמן לשמינית הגמר, אלא שכעת מתפרסם כי על אף שיקום מוצלח עד כה והתקדמות בהחלמתו, בצוות הרפואי של הנבחרת נזהרים עם החזרתו ובשלב זה מטילים ספק אם יחזור להרכב בשמינית הגמר. שני הפצועים האחרים בסגל של טיטה, המגנים אלכס סנדרו ודנילו, אמורים להיות כשירים לשלב 16 האחרונות.

    במשחק סיום שלב הבתים נגד קמרון טיטה צפוי לבצע 10 או 11 שינויים, ובראשם הצבתו של גבריאל ז'סוס בחוד במקומו של רישרליסון. לטענת "גלובו", גם פדרו, חלוץ פלמנגו שרשם שתי הופעות בלבד בנבחרת ברזיל, עשוי לשחק, אבל הניסיון של ז'סוס צפוי להעניק לו את חולצת ההרכב הפעם.

    שחקן נוסף שיפתם הפעם הוא דני אלבס בן ה-39, שבמשחק הקודם הועדף על חשבונו אדר מיליטאו, אלא שהאחרון הפעם יוסט לעמדת הבלם והמגן יהפך לשחקן המבוגר ביותר בתולדות ברזיל במונדיאל. במרכז ההגנה יעלה גם גלייסון ברמר, אלכס טלס יהיה המגן השמאלי ובשער יעמוד אדרסון. בקישור ישתפו פעולה פאביניו וברונו גימראייש ובהתקפה, לצד ז'סוס כנראה, מסתמן כי גבריאל מרטינלי, רודריגו ואנטוני יעלו.

    גבריאל ז'סוס, חלוץ נבחרת הולנד. רויטרס
    צפוי לפתוח. ז'סוס/רויטרס

    קמרון

    קמרון הצליחה תוך שתי דקות לחלץ נקודה מסרביה במשחק בו חזרה מ-3:1 ל-3:3, אבל זו הנקודה היחידה שצברה עד כה ועל כן בשביל לשמור על סיכוי להעפיל לשמינית הגמר היא חייבת לנצח את ברזיל ולקוות לתיקו בין שוויץ לסרביה, או לניצחון סרבי בהפרש נמוך מזה שבו היא תנצח את ברזיל, אם תצליח לעבור את המשוכה הגבוהה כל כך.

    המאמן ריגובר סונג יצטרך להחליט אם לא לפתוח הפעם עם ונסן אבובקאר שכבש ובישל אחרי שעלה מהספסל נגד סרביה, אחרת ימשיך ב-11 בריאן אמבומו. מי שאמור לפתוח זהו דבי אפאסי, השוער שתפס את מקומו של אנדרה אונאנה שעזב במפתיע בעקבות חילוקי דעות עם המאמן וסירוב מצדו לבצע את הוראותיו של סונג.

    sheen-shitof

    תוצאות מהיום ה-1

    הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

    בשיתוף נומייר פלוס
    אריק-מקסים שופו מוטינג ושחקני נבחרת קמרון. רויטרס
    רק ניצחון ישאיר להם סיכוי להעפיל. שחקני קמרון/רויטרס

    טריוויה

    *ברזיל ניצחה את קמרון בחמישה מששת המפגשים בין השתיים. המפגש האחרון הסתיים ב-0:1 במשחק ידידות בנובמבר 2018, וגם שני המשחקים הקודמים בין הנבחרות במסגרת גביע העולם הסתיימו בניצחונות של ברזיל - 0:3 ב-1994 וב-1:4 ב-2014.

    * ברזיל היא הנבחרת הדרום אמריקאית היחידה שאותה לא הצליחה קמרון לנצח במסגרת משחקי גביע העולם. האפריקאים גברו על פרו ב-1982 ואת ארגנטינה ב-1990, סיימו גם בשתי תוצאות תיקו והפסידו פעמיים לסלאו. מנגד, ברזיל ניצחה את כל שבעת משחקיה נגד יריבות מאפריקה - הבקיעה 20 שערים וספגה שניים בלבד.

    * הפעם האחרונה שקמרון עברה את שלב הבתים במונדיאל הייתה ב-1990. בשביל לשמור על הסיכוי להעפיל היא חייבת לנצח, אבל ההיסטוריה מראה שהיא מעולם לא ניצחה את מחזור סיום שלב הבתים - סיימה בשתי תוצאות תיקו והפסידה בחמישה משחקים.

    * אחרי 180 דקות במונדיאל בקטאר, עדיין לא נבעט כדור לעבר מסגרת השער של ברזיל - היא הראשונה שרושמת לזכותה הישג שכזה מאז מארחת מונדיאל 1998, צרפת. לברזיל גם רצף היסטורי של 17 משחקים בשלב הבתים ללא הפסד, ניצחה 14 וסיימה ב-3 תוצאות תיקו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איסמעיל אלפאת (ארה"ב)
    אצטדיון: האייקוני (לוסייל)
    קהל: 85986

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully