וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כה הוא צדק: "נוסע בזמן" חשף סרטון מגמר המונדיאל - ואת הזוכה

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 19:14

משתמש טיקטוק טוען שבמהלך מסעותיו בזמן הוא נחשף לתוצאות גמר המונדיאל שייערך ב-18 בדצמבר. הוא יודע לכאורה מי הן שתי הקבוצות שיגיעו לשם - והן אכן עלו לשמינית הגמר (אז זהירות יש פה אולי ספויילר)

פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, מדווח לפני משחק הפתיחה של מונדיאל 2022/צילום: פז חסדאי עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת צרפת לקחה איתה הביתה את גביע העולם בכדורגל במונדיאל 2018 ועל פי משתמש הטיקטוק הטוען שהוא "נוסע בזמן" - היא צפויה להגיע לגמר המונדיאל גם השנה - אלא שהפעם היא לא תקח את הגביע, לדבריו.

משתמש הטיקטוק @worldcuptimetraveller טוען שהוא כבר יודע את תוצאות גמר מונדיאל 2022 שייערך ב-18 בדצמבר - ונראה שיש מצב שהוא צודק - כי שתי הקבוצות שלטענתו ישחקו שם אכן העפילו לשלב שמינית הגמר - ואחת מהם גם לרבע. אנחנו מקווים שאתם מוכנים לספויילר, כי הוא טוען שהקבוצה שתעלה לשחק מול צרפת בגמר המונדיאל היא ברזיל - והיא הולכת לנצח את צרפת 2-1 ולזכות בגביע העולם השישי שלה.

הוא שיתף סרטון שלטענתו הוא מהגמר העתידי בו נראית ברזיל חוגגת את שער הניצחון שלה. לצד הסרטון נכתב: "ברזיל בדיוק ניצחה את צרפת בגמר המונדיאל 2022".

צפו בסרטון שלו:

הוא טוען שניבא גם את ההפסד של קאטר לאקוודור (2-0):

"הנוסע בזמן" טוען שמרקיניוס יביא את השער הראשון לברזיל לפני שאנטואן גריזמן ישווה בתום המחצית. מאוחר יותר יהיה זה רישרליסון שיביא את שער הניצחון לסלסאו, ישבור את לבבות הצרפתים ויסיים את ההמתנה בת ה-20 שנה של ברזיל לניצחון במונדיאל.

כמובן שרבים פקפקו באמינות התיעוד שלו והדיווח. אחד המגיבים ציין שהסרטון לקוח בכלל מחגיגות הניצחון של ברזיל נגד סרביה (2-0). בנוסף, הסרטון מציג כדורגלנים ואוהדים מהמדינה הדרום אמריקנית חוגגים אך אין שום תיעוד של שער או של ברזיל מניפה את גביע העולם.

הנוסע בזמן מצידו טוען שהוא גם חזה במדויק את תוצאות טורניר היורו 2020 שנערך בשנה שעברה. בסרטון אחר הוא טוען שחזה את הניצחון של אנגליה על אוקראינה (4-0) באותו טורניר. גם זה לא הצליח לשכנע את הספקנים. חלקם טוענים שחשבונות מסוימים בטיקטוק יוצרים סרטוני "חיזוי" מרובים עם תוצאות שונות לאותם המשחקים, מעלים אותם תחת "פרטי" וממתינים עד שהמשחק מתקיים בפועל. כשהמשחק מסתיים הם מעבירים את הסרטון עם התוצאה הנכונה מ"פרטי" ל"ציבורי", מוחקים את כל התחזיות הכוזבות ומקדמים את התחזית הנכונה עם חותמת זמן ישנה.

כאן הוא טוען שחזה את עלייתה של אנגליה לגמר היורו:

ואת הניצחון של איטליה:

עם זאת, במקרה של הנוסע בזמן שלנו - הוא פרסם כבר עכשיו את תוצאות גמר המונדיאל ולכן לא יוכל להתנער מדבריו כשיתבררו תוצאות האמת. רבים מאמינים לו דווקא בגלל שהוא בין היחידים (כן, יש מלא "נוסעים בזמן" בטיקטוק) שחשפו מבעוד מועד את התחזית שלהם. אלה גם ראו כיצד צרפת וברזיל אכן העפילו לשלב המשחקים הבא (וצרפת גם לרבע הגמר), מה שחיזק בהם את האמונה שהנוסע בזמן מדבר אמת (בואו, הימרנו עליהם גם ככה).

"ברזיל וצרפת בדיוק העפילו לסבב הבא - התחזית שלך מתגשמת!", כתב אחד בתגובה לסרטון ואחר הוסיף: "הוא הצליח ביורו 2020 אגב. תארו לעצמכם שיעשה זאת שוב". צופה נוסף כתב: "אם השתיים האלה באמת יגיעו לגמר - אני שם את כל חסכונותיי על ברזיל בזכותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully