וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א הוכיחה שהשער של יפן חוקי: "נעשה שימוש במצלמות קו השער"

שופטי המסך ב-1:2 על ספרד זכו לגיבוי על החלטתם לאשר את הגול השנוי במחלוקת: "תמונות ממצלמות אחרות עלולות להטעות"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

פיפ"א הציגה את "ראיית הזהב", כפי שנדרשה, כדי להוכיח שהכדור לא יצא החוצה במלוא היקפו ושהשער היפני שקבע 1:2 על ספרד היה חוקי.

אמש (חמישי) הצליחה יפן להמם את ספרד כשהשלימה מהפך בזק, ניצחה אותה, סיימה על חשבונה בראש הבית והותירה את הגרמנים מחוץ לגביע העולם, אבל בכל העולם התקשו להבין כיצד שופטי המסך הפכו את ההחלטה ואישרו את שער הניצחון היפני אחרי שבמצלמות הטלוויזיה נראה היה שהכדור היה מחוץ לתחומי המגרש לפני שמועבר כדור רוחב שהופך לבישול קריטי לאו טנאקה.

כמו בהחלטה להעניק את השער של נבחרת פורטוגל בתחילת השבוע לברונו פרננדש ולא לכריסטיאנו רונאלדו על ידי שימוש בשבב שנמצא בתוך הכדור והצליח לספק הוכחות כי CR7 לא נגע בו בדרכו לשער, כך גם עתה הטכנולוגיה אפשרה לבחון את האירוע שתועד בשלל מצלמות - ואלו שבקו השער סיפקו את ההוכחה.

צפו ב"ראיית הזהב" שהציגה פיפ"א

"השער השני של יפן בניצחון 1:2 על ספרד נבדק על ידי שופטי המסך כדי לבחון אם הכדור יצא", הודיעה פיפ"א ושחררה סרטון כדי לספק הוכחות בעקבות הביקורות, "השופטים השתמשו במצלמות של טכנולוגיית קו השער כדי לבדוק אם הכדור היה בפנים או לא. מצלמות אחרות עלולות להטעות, אבל לפי כל הממצאים הקיימים שבידנו הכדור לא יצא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully