וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה: "מרסלו ביילסה מועמד לאימון נבחרת אורוגוואי"

חוזהו של המאמן דייגו אלונסו הסתיים, והוא עלול שלא להמשיך. בארגנטינה דווח כי המאמן הוותיק סומן כמועמד מוביל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

לראשונה מזה 16 שנים, נבחרת אורוגוואי לא תיקח חלק בשלב הנוקאאוט של גביע העולם. הסלסטה שהגיעו לחצי הגמר ב-2010, שמינית הגמר ב-2014 ורבע הגמר לפני ארבע שנים אכזבו במונדיאל 2022, כאשר אתמול (שישי) הם סיימו את דרכם בקטאר למרות שניצחו 0:2 את גאנה. התכולים היו בתמונת העלייה רוב המשחק, אך שער דרמטי של דרום קוריאה בדקה ה-90 במשחק המקביל מול פורטוגל שלח את האסיאתים למפגש מול ברזיל בשמינית על חשבון אורוגוואי.

האכזבה באורוגוואי גדולה לאור היכולת בשני המשחקים הראשונים וכי עבור שחקנים ותיקים כמו לואיס סוארס, אדינסון קבאני ודייגו גודין זו הייתה ההופעה הרביעית והאחרונה על הבמה החשובה מכולן.

בדרום אמריקה טוענים שחוזהו של המאמן דייגו אלונסו הסתיים עם ההדחה מגביע העולם, וכי הוא עלול שלא להמשיך בתפקידו לאור הכישלון. ב"TYC" הארגנטינאי דווח על מועמד מעניין ממדינתם להפוך למאמן הלאומי של השכנה - מרסלו ביילסה. הארגנטינאי הוותיק שלא אימן מאז פוטר מלידס בפברואר האחרון נחשב לאחד המועמדים המועדפים על ההתאחדות באורוגוואי, אם אכן יחליטו שלא להמשיך עם אלונסו.

דייגו אלונסו, מאמן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
ישלם את המחיר? אלונסו/רויטרס

אם וכאשר המינוי ייצא לפועל, אורוגוואי תהפוך לנבחרת השלישית אותה ביילסה מאמן אחרי ארגנטינה וצ'ילה. המטרה של ביילסה בן ה-67 תהיה להוביל את אורוגוואי למונדיאל מוצלח יותר ב-2026, כאשר שנתיים קודם לכן ייערך הקופה אמריקה.

דייגו אלונסו מונה למאמן אורוגוואי לפני כשנה אחרי שהחליף את אוסקר טבארס שהיה בתפקיד 15 שנה. הסלסטה היו בסכנה לא להעפיל כלל למונדיאל, אך רצף תוצאות טובות בסיום קמפיין המוקדמות תחת אלונסו העניק להם בסופו של דבר את הכרטיס לקטאר. במונדיאל עצמו אורוגוואי לא הרשימה ב-0:0 מול דרום קוריאה ובהפסד 2:0 לפורטוגל, וכאמור גם ה-0:2 על גאנה במחזור הסיום לא הושיע אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully