וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בפורטוגל נגד כריסטיאנו רונאלדו: הסיבות ש-70 אחוז לא רוצים שיפתח בהרכב

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 14:06

על פי "א בולה", רוב מוחץ מהאוהדים בפורטוגל סבורים שהכוכב הגדול לא צריך להיות בהרכב, ויודעים היטב למה. על פי מדד "Sofascore", רונאלדו בנבחרת המאכזבים של שלב הבתים

תיקתקנו: סיכום אירועי הספורט 4.12/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו נמצא תמיד במוקד ובכותרות, כל העיניים תמיד עליו, וגם בפורטוגל הוא מושך את תשומת הלב בימים אלה כמובן. גם תקופה ארוכה שבמדינה נערך דיון בנוגע לתרומה המקצועית שלו ולחשיבות שלו על רקע הכושר הלא טוב שבו הוא נמצא העונה, שאת רובה הוא מבלה על הספסל של מנצ'סטר יונייטד ומתעסק בדברים שאינם קשורים לכדורגל.

העניין שמטריד את הפורטוגלים הוא העובדה שיש בסגל של הנבחרת שורה ארוכה של שחקני התקפה מוכשרים ומבטיחים, שנדחקים לספסל - וביניהם רפאל לאאו, אנדרה סילבה וגונסאלו ראמוס - שיכולים לפתוח במקומו בהרכב.

ללוח שידורי המונדיאל המלא
מונדיאל 2022 בוואלה! ספורט

אז רונאלדו צריך לפתוח בשמינית הגמר?

כן
לא
22875 משתתפים

כעת, על פי סקר שנערך ב"בולה" הפורטוגלי", כ-70 אחוז מהגולשים באתר הפופולרי טענו שכריסטיאנו לא צריך לפתוח בהרכב מול שוויץ בשמינית הגמר (שלישי, 21:00, כאן11). השאלה הייתה פשוטה: איך צריך לפתוח מול שוויץ? האפשרות "עם רונאלדו" קיבלה 30 אחוז בלבד.

רבים בפורטוגל מרגישים שרונאלדו מפריע להתנהלות של הנבחרת: זה התחיל בעובדה שרגע לפני המונדיאל הוא "כיכב" בריאיון המפורסם שלו עם פירס מורגן שבו הוא תקף את מנצ'סטר יונייטד, אחר כך הגיעה ההודעה של יונייטד על כך שהוא עוזב את הקבוצה שתפסה גם היא כותרות, במקביל הוא התעסק בהתעקשות שלו להכליל במאזן שלו את השער הראשון של ברונו פרננדש מול גאנה, ולאחר מכן נטען שהוא סינן קללה לעבר המאמן אחרי שהוחלף. כמו כן, כותרות רבות נגעו להצעת הענק שקיבל מאל נסאר הסעודית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אגב, על פי "Sofascore", רונאלדו נכלל בנבחרת המאכזבים של הטורניר, על אף שברזומה שלו יש כבר שער. רק שחקנים ששיחקו 60 אחוז מהזמן ומעלה יכולים להיכלל בנבחרת המאכזבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully