וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "נבחרות שנמנעו מהמחאות פוליטיות הצליחו יותר"

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 20:54

המאמן הצרפתי לשעבר וראש פיתוח הכדורגל העולמי בפיפ"א כיום, ביקר את גרמניה ודנמרק: "הן ידעו שאסור להפסיד במשחק הראשון במונדיאל, זה פגע בהן מנטלית". כזכור, המנשאפט והדנים מחאו נגד זכויות אדם והקהילה הגאה בטורניר

תיקתקנו: סיכום אירועי הספורט 4.12/ספורט1

מאז שסיים לאמן את ארסנל ב-2018, ארסן ונגר התפנה לעבוד אצל פיפ"א כראש פיתוח הכדורגל העולמי של הארגון. כחלק מביקורו בקטאר בתפקיד, המאמן הצרפתי התפנה לדבר על המונדיאל וסיפק אמירות יוצאות דופן בנוגע לנבחרות הבכירות שהודחו בשלב הבתים והסיבות לכך.

"הנבחרות צריכות להתרכז יותר בכדורגל מאשר בהפגנות פוליטיות", אמר ונגר. "הנבחרות שהתמקדו בכדורגל הצליחו טוב יותר במחזור הפתיחה של המונדיאל וראינו שזה סייע להן להעפיל לשלב הבא".

הצרפתי הוסיף: "הנבחרות יודעות שאסור להפסיד במשחק הראשון בטורניר. אלה שהתחילו לתמוך בכל מיני דברים פוליטיים היו פחות מוכנות מנטלית".

שחקני נבחרת גרמניה סותמים פיות, מונדיאל 2022. רויטרס
המחאה המפורסמת. שחקני נבחרת גרמניה/רויטרס

כזכור, נבחרת גרמניה שהודחה בשלב הבתים, הביעה את מחאתה לפני ההפסד 2:1 ליפן על סירוב פיפ"א לאפשר לה לעלות עם סרט קפטן בצבעי הגאווה. בנוסף, נבחרת נוספת שהודחה בשלב המוקדם הייתה דנמרק, שהגיעה לטורניר עם מדים דהויים שלא נראים בהם הסמל והלוגו של המלבישה הרשמית, גם כן כמחאה על הפרת זכויות האדם כזכר לאלפים שעל פי דיווחים קיפחו חייהם בעבודות על הטורניר בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully