וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין: "מרגישים טוב". מחמאות לסאות'גייט: "מגיע לו קרדיט גדול"

החלוץ סיכם את ה-0:3, הפרשנים היללו את המאמן ("צודק ברוב ההחלטות שלו") ואת בלינגהאם: "הוא כל כך טוב". הקשר הצעיר הוסיף: "ברגע שכבשנו את השער הראשון ידענו שזה שלנו"

תיקתקנו: סיכום אירועי הספורט 4.12/ספורט1

נבחרת אנגליה סיפקה הערב (ראשון) הופעה גדולה בשמינית גמר המונדיאל, עם 0:3 על סנגל. ג'ורדן הנדרסון (38), הארי קיין (45) ובוקאיו סאקה (57) כבשו, בדרך למפגש לוהט עם צרפת ברבע גמר הגביע העולמי.

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

תקציר ניצחונה של אנגליה 0:3 על סנגל באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

התגובות

הארי קיין סיכם ואמר: "היה קשה מאוד, זה אף פעם לא קל בנוקאאוט, אבל הראינו הרבה בגרות וניצחנו נבחרת חזקה 0:3. אנחנו מרגישים טוב, יש פה שחקנים טובים וזה היה יום מוצלח מאוד. אנחנו סולידיים מאוד בהגנה עם שלושה משחקים רצופים בלי ספיגה. יש לנו שילוב נהדר של צעירים ושחקנים ותיקים, נהנה מהניצחון הזה ואז נחשוב על צרפת. יהיה קרב קשה מאוד".

ג'וד בלינגהאם אחרי עוד משחק נהדר שלו אמר: "35 הדקות הראשונות היו קשות. סנגל עמדו מעולה והקשו עלינו, עם אנרגיה גבוהה מאוד. זה היה אחד מהמשחקים האלה שידענו שאנחנו חייבים להשיג את השער הראשון. ידענו שזה המשחק שלנו ברגע שכבשנו. השער שבישלתי עבד טוב מאוד מהאגף השמאלי. ברגע שקיין מוסר לך כדור עומק כזה אתה מבין שהוא יכול למצוא כל אחד על המגרש, אז תיזמנתי את הריצה שלי בהתאם. במקומות האלה על המגרש אני מרגיש ביטחון, ושאר השחקנים לקחו את ההזדמנויות האלה נהדר".

המספרים

* ג'וד בלינגהאם הפך לשחקן השני הצעיר ביותר לפתוח בשלב הנוקאאוט של המונדיאל עבור נבחרת אנגליה בגיל 19 ו-158 ימים. הצעיר ביותר הוא מייקל אואן שפתח בגיל 18 ו-198 ימים מול ארגנטינה ב-1998.

* בלינגהאם גם הפך לשחקן הצעיר ביותר לבשל במדי נבחרת אנגליה מאז 1966.

* ג'ורדן הנדרסון הוא המבקיע השני המבוגר ביותר בהיסטוריה של נבחרת אנגליה במונדיאל בגיל 32 ו-170 ימים. המבוגר ביותר הוא טום פיניי שכבש מול ברית המועצות במונדיאל 1958 בגיל 36 ו-64 ימים.

* הארי קיין התקרב לכדי שער אחד (52) מהשוואת השיא של וויין רוני (53) שנמצא בראש טבלת הכובשים של נבחרת אנגליה בכל הזמנים.

* קיין הפך גם לגדול הכובשים של נבחרת שלושת האריות בטורנירים גדולים עם 11 שערים, ובכך עקף את גארי ליניקר שכבש 10 שערים.

* עד פתיחת המחצית השנייה, החלוץ האנגלי בעט שבע פעמים למסגרת בכל המונדיאלים בהם השתתף - וכבש שבע פעמים. 100% הצלחה, הנתון הכי גבוה שנמדד אי פעם.

* לאנגליה יש שמונה כובשים שונים במונדיאל - לראשונה בתולדותיה בגביע העולמי.

* בלינגהאם הפך לשחקן הראשון מאז ליאונל מסי ב-2006 שכובש ומבשל במונדיאל לפני יום הולדתו ה-20.

* בוקאיו סאקה הפך לאנגלי הראשון של ארסנל שכובש בשלב נוקאאוט של טורניר גדול.

* עד היום, השחקנים האנגלים של ארסנל כבשו שלושה שערים, במצטבר, בשלבי הנוקאאוט של טורנירים גדולים. סאקה כבש שלושה בעצמו בקטאר 2022.

* פיל פודן הפך לשחקן הרביעי בתולדות הנבחרת שמבשל פעמיים בשלב הנוקאאוט. קדמו לו בובי מור (1966), קית' ניוטון (1970) ודייויד בקהאם (2002).

* נבחרת אנגליה ניצחה שישה משחקי נוקאאוט בטורנירים גדולים (מונדיאל ויורו) בין השנים 1968 ל-2016. תחת גארת' סאות'גייט היא ניצחה שישה משחקי נוקאאוט בין 2018 ל-2022.

* נבחרת אנגליה כבשה 24 שערים בחמשת טורנירי המונדיאל מ-1998 עד 2014. בשני הטורנירים האחרונים (2018 והנוכחי), היא כבשה כמות זהה של שערים.

הפרשנים האנגלים התמוגגו מעוד הופעה גדולה של ילד הפלא ג'וד בלינגהאם. "אלוהים ישמור, ג'וד בלינגהאם כל כך טוב", צייץ כוכב העבר גארי ליניקר. "הוא המנהיג של הנבחרת הזאת. ההורים שלו בוודאי כל כך גאים. אני מת עליו". פירס מורגן הוסיף: "רק בן 19, אבל כבר נראה כמו שחקן ברמה עולמית, על הבמה הגדולה מכולן". גם ריו פרדיננד הצטרף למהללים: "הוא לא באמת בן 19, אני רוצה לראות תעודת זהות!"

"שוב צריך לתת קרדיט גדול לסאות'גייט", סיכם גארי נוויל. "הוא גורם להעפלה לשלבי ההכרעה של טורנירים גדולים להיראות קלים. היה הרבה לחץ, ושוב הנבחרת מספקת את הסחורה. ביום שבת יהיה משחק ענק, והנבחרת הזו ראויה למשחק מהסוג הזה".

רוי קין הוסיף: "זה היה המצוין. פיזית ונפשית המשחק הזה לא מאוד עייף את אנגליה, שצריכה להגיע מלאת ביטחון לסוף השבוע. כל הכבוד לגארת', הוא צודק בהרבה מההחלטות שלו, למרות כל הביקורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully