וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו בנטו עזב את דרום קוריאה: "הודעתי על כך עכשיו לשחקנים"

המאמן הפורטוגלי סיים את דרכו לאחר ההדחה מהמונדיאל: "מאושר וגאה שאימנתי את החבורה הזו יותר מארבע שנים. עכשיו אלך לנוח"

אוהדי נבחרת ברזיל חוגגים/רויטרס

עוד מאמן מסיים את תפקידו בעקבות הדחה של נבחרתו ממונדיאל 2022, והפעם מדובר בפאולו בנטו. המאמן הפורטוגלי של דרום קוריאה הבהיר לאחר ההפסד הערב (שני) 4:1 בשמינית הגמר לברזיל כי הוא לא ממשיך: "זו החלטה שקיבלתי עוד בספטמבר ועכשיו הודעתי על כך לשחקנים ולנשיא ההתאחדות. אני מאושר וגאה שאימנתי את החבורה הזו יותר מארבע שנים, הודיתי להם על כל מה שעשו. עכשיו אני הולך לנוח ונראה מה יהיה".

על המשחק אמר: "התוצאה הגיונית, הנבחרת הטובה יותר היא זו שהעפילה. ברזיל היא אחת המועמדות המובילות לזכות בתואר. אנחנו יכולים להיות גאים על המסע שלנו".

בנטו, שבעברו היה קשר אחורי בנבחרת פורטוגל (35 הופעות) וגם אימן אותה בין השנים 2010 ל-2014, הגיע לדרום קוריאה אחרי מונדיאל 2018 והוביל אותה להשתתפות 10 ברציפות בגביע העולמי. הוא הורחק בהפסד 3:2 לגאנה בשלב הבתים, אבל נבחרתו השיגה 1:2 דרמטי על פורטוגל ושבה לשמינית הגמר אחרי 12 שנה.

פאולו בנטו מאמן נבחרת דרום קוריאה. רויטרס
חוזר הביתה. פאולו בנטו/רויטרס

הקפטן יונג מין סון סיכם: "נתנו הכול, אל תבואו אלינו בטענות. ברזיל הייתה הפייבוריטית הברורה, יש לה שחקנים אדירים. אני לא מאשים אף אחד מהשחקנים שלנו, כולם נתנו הכול ואני גאה בנבחרת. היו פה צעירים שזה המונדיאל הראשון שלהם, זה לא קל. הם עשו עבודה נהדרת עבור הנבחרת והמדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully