וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני האולטראס של מדריד קראו: "שמרו על העיר מפני אוהדי מרוקו"

אוהדי ריאל ואתלטיקו מדריד יצאו בהודעה חריגה יחד לקראת המשחק בין נבחרת ספרד ליריבתה (17:00) אחרי ההתפרעויות של האוהדים המרוקאים בבלגיה. במשטרה המקומית מקווים לשמור על השקט בבירה

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי הניצחון של מרוקו על בלגיה/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: אביעד בלילי

אחרי האירועים האלימים בבלגיה בהם אוהדים מרוקאים התפרעו ויצרו מהומות ברחובות בריסל, בבירת ספרד לא לוקחים סיכון ואפילו מתאחדים האויבים הכי ותיקים על מנת ליצור שקט לפני המשחק הערב (שלישי, 17:00) בין נבחרת ספרד לנבחרת מרוקו.

ארגוני האולטראס של ריאל מדריד "סור" ושל אתלטיקו מדריד "פרנטה אתלטיקו", הוציאו הודעה ובה קראו לאוהדי הכדורגל בבירת ספרד להגן על הרחובות מפני אפשרות של התפרעות אוהדים מרוקאים. בהודעה נכתב שהארגונים יהיו ברחובות מדריד בשעה 16:00, שעון ספרד, עם שריקת הפתיחה במשחק על הכרטיס לרבע הגמר בין שתי המדינות בעלות ההיסטוריה ארוכת השנים והמרחק הגאוגרפי הקצר יחסית.

ההיסטוריה של המרוקאים בספרד הולכת מאות שנים אחורה, כאשר עד היום מתגוררים עשרות אלפי מרוקאים במדינה האירופית. אחד מאוהדי הנבחרת, שהוא ספרדי במקור, אמר: "הערב אני אוהד את מרוקו. אני יודע שיש לי אזרחות ספרדית, אבל כל משפחתי ממרוקו במקור וזה חשוב לנו".

אוהדי אתלטיקו מדריד. רויטרס
ישכינו שלום עם אוהדי ריאל בשביל ספרד? אוהדי אתלטיקו מדריד/רויטרס

במשטרה המקומית בעיר קראו לשים לב להתנהגויות בלתי צפויות של אוהדים וקראו להשכין שלום אחרי ההתפרעויות בבריסל, ליאז' ואנטוורפן בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully