וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגראגי: "אם נדיח את ספרד, נפתיע את עצמנו ואת כל מרוקו"

למרות שנבחרתו מגיעה לשמינית גמר המונדיאל (שלישי, 17:00) כראש בית, המאמן יודע מה יחסי הכוחות. "לה רוחה" מקווה להיות חלק משמונה האחרונות לראשונה מאז 2010, עובדת על פנדלים ולואיס אנריקה חשף את "שיעורי הבית" שקיבלו השחקנים בשנה שעברה

שמינית הגמרהסתיים06/12/2022
מרוקו
    0
      ספרד
      דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי הניצחון של מרוקו על בלגיה/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: אביעד בלילי

      מרוקו

      הנבחרת האפריקאית הראשונה שמסיימת בראש הבית שלה במונדיאל מאז ניגריה ב-1998, רוצה לרשום הישג חסר תקדים מבחינתה ולהעפיל אל רבע הגמר, 36 שנים לאחר הופעתה היחידה בשלב 16 האחרונות. לשם כך היא תצטרך לעשות את מה שניגריה הצליחה בטורניר ההוא, ולהיות הנבחרת האפריקאית השנייה בהיסטוריה שגוברת על ספרד במסגרת גביע העולם.

      בדיוק כמו יריבתה, מרוקו צפויה להגיע עם סגל מלא, כולל יליד מדריד אשרף חכימי שסבל מכאבי בקרסול בימים האחרונים ולא התאמן ביום שבת.

      המאמן וואליד רגראגי, שצפוי להמשיך עם אותו הרכב, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש: "נתמודד עם אחת הנבחרות הכי טובות בעולם, אחת הפייבוריטיות לזכייה במונדיאל. אם נדיח את ספרד, נפתיע את עצמנו ואת כל המדינה".

      ב-Winner לא מאמינים שהסנסציה תימשך והעניקו יחס של 1.55 לניצחון של ספרד, לעומת 5.50 לניצחון של מרוקו ו-3.50 לתיקו. הספרדים כבר הראו את שתי הפנים שלהם במונדיאל הנוכחי, עם יכולת מדהימה לצד מעידות של חוסר ניסיון, אבל עם כל כך הרבה כישרון נראה שלפחות בשלב הזה לא כדאי להמר נגד השחקנים של לואיס אנריקה.

      אשרף חכימי, מגן נבחרת מרוקו. FADEL SENNA, GettyImages
      חכימי ונבחרת מרוקו מקווים לעשות היסטוריה/GettyImages, FADEL SENNA

      ספרד

      "לה רוחה" לא עברה את שמינית גמר המונדיאל מאז דרום אפריקה 2010, הטורניר בו זכתה בפעם הראשונה והיחידה בתולדותיה. יתרה מזאת, ספרד רשמה מאז רק שלושה ניצחונות במסגרת גביע העולם, ואחרי שהופתעה על ידי יפן וסיימה רק שנייה בבית ה', הנבחרת של לואיס אנריקה תנסה לתקן את הרושם ולחזור למסלול כדי להשתחל בין שמונה האחרונות.

      דני קרבחאל, איימריק לאפורט, ג'ורדי אלבה ופראן טורס צפויים לחזור ל-11 אחרי שעלו מהספסל או נחו (במקרה של לאפורט) נגד יפן, כאשר לרשותו של המאמן צפוי לעמוד סגל מלא.

      במסיבת העיתונאים לקראת המשחק סיפר לואיס אנריקה: "לפני יותר משנה אמרתי לשחקנים שעליהם לבעוט לפחות אלף פנדלים כשהם נמצאים עם הקבוצות שלהם. אי אפשר להתכונן למונדיאל רק כשהנבחרת מתכנסת. אני לא חושב שזה מזל, מי שמתאמן טוב משתפר גם בבעיטות פנדלים. אי אפשר להתאמן בכל מה שנוגע ללחץ ולמתח, אבל אפשר להתמודד עם זה עם הכנה טובה יותר. גם באימונים שלנו יש שחקנים שבועטים פנדלים, אלו חלק משיעורי הבית שלנו".

      עוד אמר המאמן: "מרוקו נבחרת מצוינת שהייתה יוצאת מן הכלל בשלב הבתים. כמה ייגמר המשחק? זה לא מעניין אותי, אני רוצה לשלוט במה שאני יכול ולכן אנחנו עובדים קשה. אני כל הזמן אומר לשחקנים לשכוח מהכל ושהתוצאה כבר תגיע. כדורגל הוא לא תמיד משחק הוגן, אבל אני משוכנע שיש לנו יותר יתרונות מאשר למרוקו. אנחנו לא צריכים רק לנצח, אלא גם לספק את הקהל".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

      בשיתוף סאנופי
      אלברו מוראטה, שחקן נבחרת ספרד חוגג. Ryan Pierse, GettyImages
      בעקבות השיא של דויד וייה. אלברו מוראטה/GettyImages, Ryan Pierse

      טריוויה

      * המפגש הקודם (והיחיד אי פעם) בין מרוקו לספרד במונדיאל נערך ברוסיה 2018, אז יאגו אספאס חילץ 2:2 לזכות "לה רוחה" במחזור האחרון של שלב הבתים.

      * מרוקו יכולה להפוך לנבחרת האפריקאית הראשונה עם חמישה משחקים רצופים ללא הפסד במונדיאל אחד. היחידה שהשיגה רצף כזה הייתה קמרון, אך היא התחילה אותו ב-1986 וסיימה ב-1990.

      * אלברו מוראטה, שהבקיע בכל אחד משלושת המשחקים בשלב הבתים, מקווה להשתוות לדויד וייה - הספרדי היחיד שמצא את הרשת ארבעה משחקי מונדיאל ברציפות, ב-2010.

      * לאחר שהשער שלו מול קנדה הפך את יוסף אן-נסרי למרוקאי היחיד שכבש בשני מונדיאלים שונים, החלוץ של סביליה ינסה להיות הראשון בתולדות נבחרתו שמגיע לשלושה שערים בקריירה במפעל.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: פרננדו רפאליני (ארגנטינה)
      אצטדיון: עיר החינוך (אל ריאן)
      קהל: 44667

        המנצחת במשחק בין מרוקו לספרד תתמודד ברבע גמר המונדיאל עם הנבחרת שתעלה מהדו-קרב בין פורטוגל לשוויץ.

        ללוח שידורי המונדיאל המלא

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully