וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התבוסה והביקורת: מוראט יאקין ימשיך ויאמן גם נגד ישראל

מאמן שוויץ ספג אש אחרי ה-6:1, אבל כבר "מתכונן למשימה הבאה" - מוקדמות יורו 2024. ישראל תתארח בז'נבה בעוד שלושה חודשים וחצי

חגיגות ברחובות רהט אחרי העפלת נבחרת מרוקו לרבע גמר מונדיאל 2022/יניר יגנה

למרות התבוסה הכואבת אמש (שלישי) 6:1 לפורטוגל בשמינית גמר המונדיאל וחרף הביקורת הקשה שהוא ספג בעקבותיה, מוראט יאקין יישאר בתפקידו כמאמן נבחרת שוויץ. המשמעות היא ששחקן העבר יעמוד עם הקווים בין היתר נגד נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2024.

יאקין עמד במשימה: העפלה למונדיאל ממהמקום הראשון בבית שכולל גם את איטליה. הוא גם הוביל את שוויץ לשמינית הגמר והדחה שם לא נחשבת לכישלון, אבל בעקבות התבוסה הוא ספג אש צולבת מהפרשנים.

יחד עם זאת, ליאקין חוזה עד 2024 (אחרי היורו) וההפסד שייזכר בשוויץ עוד זמן רב, לא ישנה זאת. "הפסדנו, אבל זה לא אומר שעכשיו אנחנו צריכים להיות פסימיים ולבקר את כולם", אמר יאקין אמש, "אנחנו חייבים לשים את המשחק הזה מאחורינו ולהמשיך למשימה הבאה".

המשימה הבאה היא כאמור מוקדמות יורו 2024, שם שוויץ הוגרלה לבית ח' ביחד עם ישראל, רומניה, קוסובו, בלארוס ואנדורה. במקבץ המשחקים הראשון שיתקיים בסוף מרץ, שוויץ תתארח אצל בלארוס (במגרש נייטרלי, כנראה בסרביה) וב-28 במרץ תארח את ישראל בז'נבה. זה יהיה למעשה משחק הבית הראשון של הנבחרת אחרי המונדיאל.

מוראט יאקין, מאמן נבחרת שוויץ. רויטרס
ב-28 במרץ מול אלון חזן. יאקין/רויטרס

אגב, למרות שבדרך כלל אחרי טורנירים מהסוג הזה יש גל פרישות של שחקנים ותיקים מהנבחרות שלהם, בשוויץ אף אחד עדיין לא הכריז על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully