וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנגליה מתכוננת לנבחרת צרפת וקיליאן אמבפה כבר שנתיים"

שלושה ימים לפני קרב הענקיות ברבע הגמר, עוזרו של גארת' סאות'גייט חשף את השיטה להתמודד עם החלוץ. ההשראה: המפגש בין צ'לסי לברצלונה וליאונל מסי ב-2012

אוהדי נבחרת מרוקו מתפרעים בליל, צרפת/רויטרס

באנגליה סופרים לאחור את השעות והדקות עד יום שבת ב-21:00, אז נבחרת שלושת האריות תתייצב לקרב פיקנטי במיוחד על המקום בחצי גמר המונדיאל מול אחת היריבות הגדולות ביותר שלה - צרפת.

מאט הולאנד, שמשמש כאחד מעוזריו של גארת' סאות'גייט בנבחרת אנגליה, סיפר ל"אינדיפנדנט" ש"אנחנו מתכוננים למפגש אפשרי עם נבחרת צרפת כבר שנתיים", כשהדגש הוא על קיליאן אמבפה. החלוץ של אלופת העולם חווה מונדיאל נפלא. הוא מוליך את טבלת מלך השערים של הטורניר עם חמישה כיבושים, יוצר, מבקיע, מבשל ונראה בלתי ניתן לעצירה.

אז איך עושים זאת? "בכל דבר יש פלוס ויש מינוס", הסביר הולאנד, "זה תמיד משחק של חתול ועכבר ואתה צריך לנסות לנצל לטובתך את החולשות של הצד השני".

שחקני נבחרת צרפת קיליאן אמבפה, אוליבייה ז'ירו. Kirill KUDRYAVTSEV / AFP, GettyImages
איך עוצרים אותו? אמבפה/GettyImages, Kirill KUDRYAVTSEV / AFP

הולאנד שימש בעבר כעוזרם של כמה מאמנים בצ'לסי והאסטרטגיה שבה אנגליה עשויה לנקוט נגד צרפת, דומה לאסטרטגיה של הבלוז, שסייעה להם לנצח את ברצלונה במפגש כפול בליגת האלופות ב-2012. אז ההחלטה הייתה לנסות להתמודד עם מסי מבחינה הגנתית, אבל מבחינה התקפית לתקוף כל העת דרך האגף שלו ושל דני אלבס.

"היו לי שיחות עם ז'וזה מוריניו לפני המפגש הזה", חשף הולאנד, "כשהוא אימן את ריאל מדריד הוא קיבל החלטה להציב 'חייל' שיעסוק רק במגננה מול מסי ומנגד לעשות הכול כדי לבודד את כריסטיאנו רונאלדו מול דני אלבס. כי באחד על אחד אלבס לא היה חזק בהגנה כמו בהתקפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן ברצלונה ליאונל מסי מול צ'לסי. רויטרס
מה שעבד אז יעבוד גם נגד אמבפה? מסי מול צ'לסי ב-2012/רויטרס

המטרה של אנגליה אם כן, תהיה להפקיד על המגן הימני (בסבירות גבוהה קייל ווקר) כמעט רק משימות הגנתיות ומנגד לנצל את העובדה שאמבפה לא מרבה לסייע להגנה - כמו גם את זה שהיכולת של תאו הרננדז בחלק ההגנתי פחות טובה מאשר בחלק ההתקפי. בנוסף, אדריאן ראביו שאמור לסייע בסגירה בצד שמאל הוא שחקן חכם, אבל לא מהיר.

בוקאיו סאקה יהיה האיש שאליו אנגליה תלך הרבה וג'וד בלינגהאם יגיע כל הזמן לסייע, כדי לנסות ליצור עדיפות מספרית במהירות בזמן שאמבפה "מזייף" בשמירה. אם המצ'-אפ של סאקה מול הרננדז לא יעבוד, הוא יחליף צדדים עם פיל פודן ואז שחקן ההתקפה של מנצ'סטר סיטי יהיה האיש המרכזי.

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully