וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד אופטימית: "אוסטרליה הראתה שקל יחסית לעצור את מסי"

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 10:10

ואן באסטן מזהה נקודות תורפה לפני רבע הגמר, גם מאמן פיינורד ארנה סלוט: "אפשר להתמודד עם ארגנטינה יחסית בקלות"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

נבחרת הולנד ממשיכה בהכנות לקראת הקרב הגדול מול ארגנטינה ברבע גמר המונדיאל מחר (שישי, 21:00). אם לשפוט לפי הפרשנים במדינה, קיימת מידה מסוימת של אופטימיות - למרות שבצד השני של המגרש משחק אחד בשם ליאונל מסי.

עם זאת, הצוות המסייע של הפרעוש לא סיפק את הסחורה בכל המשחקים עד כה, וגם מסי עצמו לעתים נעלם. מרקו ואן באסטן, למשל, מזהה נקודות תורפה במשחק של ארגנטינה. "מסי לא עושה הגנה עם שאר הנבחרת, אז אתה בעצם משחק 11 מול 10", אמר שחקן העבר האגדי.

ואן באסטן הוסיף ואמר: "צריך לשים לב שלא הוא זה שמקבל את הכדור כשאנחנו מאבדים אותו. אם יש לנו שחקן שיכול לשמור אותו אישית 90 דקות, צריך לעשות זאת. כך איטליה עשתה עם דייגו מראדונה. ללא מסי, ארגנטינה פחות מסוכנת. אולי יוריין טימבר יכול לעשות את זה".

ליאונל מסי מול דיילי בלינד ב-2014. Laurens Lindhout/Soccrates, GettyImages
בלינד וחבריו התמודדו איתו לא רע בעבר. והפעם? מסי ב-2014/GettyImages, Laurens Lindhout/Soccrates

שחקן העבר ומאמנה של פיינורד, ארנה סלוט, הוסיף: "אם מסי בכושר, יהיה קשה לעצור אותו. אם ניתן לו מרווחים, הוא נהדר, אבל זה היתרון שלנו - הולנד בדרך כלל לא נותנת חופש פעולה יריבות. אוסטרליה הצליחה לשמור על הכדור רק שתי דקות, וארגנטינה לא טובה ללא הכדור. אפשר לשחק נגדה מאוד בקלות. אני חושב שיש לנו את נתן אקה וטימבר שיכולים להיצמד למסי לא רע מבחינת זריזות. ארגנטינה פגיעה. עד כמה שמסי טוב, כשיש עשרה שחקנים סביב הרחבה, הוא לעתים רחוקות כובש. אוסטרליה הראתה שאפשר לעצור אותו יחסית בקלות לרוב שלבי המשחק. עשרת השחקנים שסביבו לא ברמה שהיתה לו בברצלונה".

נזכיר שהולנד פגשה את מסי פעמיים עד כה - במונדיאל 2006 ובמונדיאל 2014, ובשני המקרים עצרה אותו לא רע ולא ספגה. המפגש הראשון, בשלב הבתים לפני 18 שנה, הסתיים ב-0:0, והשני, לפני שמונה שנים, הלך לדו-קרב פנדלים אחרי 0:0 ב-120 דקות. שם, כבש מסי מהנקודה הלבנה וארגנטינה ניצחה 2:4 בדרך לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully