וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הכחיש שאיים לעזוב את הנבחרת: "מאוחדים מכדי שישברו אותנו"

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 15:33

בפורטוגל דיווחו שהסופרסטאר התפוצץ על סנטוס כשגילה כי אינו פותח מול שוויץ ואף היה קרוב לעזוב את קטאר, אך בהתאחדות הפריכו את הפרסום והחלוץ הבהיר: "אנחנו קבוצה אמיתית, במלוא מובן המילה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס הצליח להפתיע את כולם כשהשאיר את כריסטיאנו רונאלדו על הספסל במשחק שבו נבחרתו רמסה 1:6 את שוויץ וטיילה לרבע גמר המונדיאל. מלך שערי פורטוגל בכל הזמנים ישב אדיש על הספסל וניסה לחייך מדי פעם כשראה את מחליפו בהרכב, גונסאלו ראמוס, כובש שלושער מרהיב מול ההגנה השוויצרית.

אלא שב"רקורד" הפורטוגלי, שם חשפו את שרונאלדו יסופסל במשחק הזה, דיווחו הבוקר ש-CR7 השתולל על סנטוס אחרי שנודע לו שהוא מסופסל ואף איים לעזוב את הסגל הפורטוגלי עוד לפני המשחק. על פי הדיווח בעיתון הפורטוגלי, רונאלדו היה קרוב מאוד לארוז את חפציו ולנטוש את קטאר. מהלך שהיה גורם לזעזוע ענק בפורטוגל בפרט ובעולם הכדורגל בכלל. בסופו של דבר, כך נטען, הלחצים הכבדים עזרו ובחדר ההלבשה הצליחו לשכנע אותו להישאר עם הסגל ולשבת על הספסל.

כזכור, אחותו של רונאלדו קטיה אביירו התאכזבה מהיחס לו זוכה אחיה וקראה לו לסיים את דרכו בסלסאו: "עצובה ממה שכותבים בפורטוגל, הם לא מבינים כמה אתה גדול"

כריסטיאנו רונאלדו אחרי הניצחון 1:6 של נבחרת פורטוגל בשמינית גמר מונדיאל 2022 בקטאר. רויטרס
איים לעזוב את הנבחרת? רונאלדו/רויטרס

אלא שחרף הדיווחים המסעירים, בהתאחדות הפורטוגלית מסרו בתגובה: "אנחנו רוצים להבהיר שבשום שלב הקפטן של הנבחרת, כריסטיאנו רונאלדו, לא איים לעזוב את הנבחרת במהלך השתתפותה בקטאר. הנאמנות של שיאן ההופעות לנבחרת באה לידי ביטוי גם בניצחון על שוויץ. השחקנים כולם, המאמנים ואנשי ההתאחדות מחוייבים לנבחרת ולמדינה במאה אחוז ולהצלחתה במונדיאל".

מאוחר יותר, רונאלדו עצמו המשיך באותו קו כשהעלה פוסט לאינסטגרם עם תמונה של נבחרת פוטוגל חוגגת, וכתב: "קבוצה מאוחדת מכדי שכוחות חיצוניים ישברו אותה. אומה אמיצה מכדי שיריבות יפחידו אותה. קבוצה אמיתית, במלוא המובן של המילה, שתילחם עד הסוף! האמינו בנו! קדימה פורטוגל!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

כך או כך, זו תהיה הפתעה גדולה אם רונאלדו יחזור להרכב במשחק רבע הגמר מול מרוקו, אחרי שנבחרתו כבשה שישייה בלעדיו. לפורטוגל יש סיכוי מצוין להעפיל לפחות לחצי הגמר על חשבון הסינדרלה של הטורניר. בניגוד לרונאלדו, מי שעשוי לפתוח בהרכב במשחק הבא הוא רפאל לאאו, שכבש כמחליף בשני המשחקים בהם שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully